3. 1. 2024

VÝROKY ROKA

     VÝROKY ROKA










 “Priatelia držím v ruke ich vlastný dokument, ktorý popisuje, ako rozmýšľajú a čo bolo ich náplňou práce. Natlakové komunikačné kampane pri očkovaní, testovaní, vojne na Ukrajine, či presadzovanie gender ideológie. Tak toto sú témy, ktoré ich trápili a štát ich financoval z našich daní. Snažili sa ľuďom na Slovensku vnucovať ich názor ako jediný správny. Samozrejme pri každej propagande bol vždy aktívne zapojený mimovládny sektor. Zlatí komunisti. Oni boli aspoň úprimní a nehrali sa na žiadnu slobodu slova, no títo progresívni liberáli sú demokrati, len keď im to vyhovuje. Akonáhle však príde iný názor, tam sloboda končí a nastúpia totalitné chúťky. Priatelia všetky tieto dokumenty musíme prekopať a niektoré úplne zrušiť, lebo demokracia nepotrebuje žiadnych názorových či politických cenzorov a dozorcov. My sa zodpovedáme ľudom a nie Vám a tak aj budeme konať.” 
Richard Glück

" V Rusku je na rozdiel od Nemecka sloboda prejavu“.
Mária Zacharová

"Dobre to zmeníme, nebojte sa.“
Robert Fico


„Keby som pána Jurisa teraz chytil, tak ho zaškrtím vlastnými rukami.“
Robert Fico

„Čo vás do toho, na aký účel mu to je? Keby tam aj teraz mal štyri šteniatka zavreté, tak všetkých je nás do toho prd.“ 
Patrícia Medveď Macíková

„Za ministerstvo kultúry dávame prísľub,… že my budeme tí, ktorí budú iniciovať,… aby Kristus Kráľ bol intronizovaný a stal sa kráľom Slovenska."
Štefan Kuffa, štátny tajomník

„Ak je niekto vyslovene tendenčný a dlhé roky a tú tendenciu nedáva ani do nejakej neutrality a že by bol aspoň trošku spravodlivý, tak potom je to asi spravodlivé, že takéto médiá treba ignorovať a nepustiť ich, lebo inak ich neviete nasmerovať, aby boli neutrálni a dávali priestor obom stranám.“
Martina Šimkovičová


„Je tu nejaký muž, Viktor Orbán. Počul o ňom niekedy niekto? Pravdepodobne je jedným z najsilnejších lídrov na svete. Je to vodca Turecka."
Donald Trump 


„Nemyslím si, že máme mať v balete tanečníka z Kórei alebo dirigentov zo zahraničia, keď máme umelcov na Slovensku.“ 
Andrej Danko 
 


„Môžem o sebe s určitosťou povedať, že som charakterovo konzistentná.V čase silnej informačnej cenzúry som prijala prácu v súkromnej televízii s úmyslom objektívne vyvážiť informačnú nevyrovnanosť. Akúkoľvek spojitosť s nálepkou dezinformátora z hĺbky duše odmietam. Prepáčte mi, ale vnímam to ako hlboké nedorozumeni. V mojej rigoróznej práci som sa venovala vplyvu médií na psychiku detí. Verím, že slovenská spoločnosť sa vie zhodnúť na tom, že sa nechceme medzi sebou hádať. Som presvedčená, že hádky pramenia z nedorozumenia a z nerešpektovania. Som pripravená diskutovať a konať tak, aby dochádzalo k vzájomnému pochopeniu a rešpektu. Považujem to za základný stavebný kameň kultúry spoločnosti. Ak by sme nateraz dokázali odhodiť predsudky za hlavu a nechali ma naplno pracovať, rada budem čeliť objektívnej konštruktívnej kritike mojej práce v budúcnosti.“
Martina Šimkovičová
 

„Boli sme na jednom takomto obede. Povedal mi, že práve ide zaplatiť školné synovi. Na to som povedal, že mám mega prúser, lebo aj ja som mal zaplatiť školné pred niekoľkými dňami. Ponúkol mi, že to vybaví. Odvtedy to prebiehalo takto. Vždy, keď bolo treba zaplatiť školné, on zaplatil a ja som dal dokopy peniaze, zaniesol som mu ich.Tak sa to vyvinulo. Bolo to vždy raz za pol roka, ja som povedal, čo treba poslať, a do dvoch týždňov či do mesiaca som mu peniaze doniesol."
Jaroslav Rezník

„Preto prídem s návrhom na zníženie platov poslancov, s tým, aby ten zvyšok doplácali politické strany, lebo vidím to na hospodárení nášho hnutia. Poslanci nemusia mať päťtisícové platy. V pohode môžu mať dvojtisícové platy a politické strany sú dostatočne bohaté na to, aby si platili svojich poslancov zo štátneho príspevku,“
Igor Matovič