1. 10. 2008

SLOVAK MEDIA NEWS

SLOVAK MEDIA NEWS
Spoločnosti TNS a NDS oznámili svoju spoluprácu, na základe ktorej vytvoria a začnú predávať komplexné riešenie pre meranie sledovanosti televízií zo set-top boxov operátorom digitálnych televízií. Toto riešenie, ktoré je založené na sade programov pre reklamu s názvom NDS Dynamic™ a službe merania sledovanosti Return Path Data (RPD), pomôže operátorom televízií lepšie pochopiť správanie divákov a následne zvýšiť potenciál výnosov svojich digitálnych platforiem. Stále rastúci výber kanálov, nelineárne sledovanie a interaktivita na televíznych platformách si žiada nové riešenia pre meranie sledovanosti. Na dnešnom fragmentovanom mediálnom trhu prispieva meranie zo set-top boxov k rozšíreniu o nové možnosti v súčasnej oblasti merania sledovanosti. Spolupráca medzi spoločnosťami TNS a NDS má poskytnúť operátorom televízií ekonomické riešenie merania sledovanosti, ktoré bude schopné robiť prieskumy na veľkých vzorkách, a ktoré zachytí sledovanie rôznych služieb, vrátane sledovania naživo, sledovania s časovým posunom a interaktívneho sledovania. Operátori, ktorí budú používať tento systém, získajú skutočný prehľad o správaní svojich predplatiteľov, čo im pomôže zlepšiť ponuku a zvýšiť svoje príjmy. Spoločnosti TNS a NDS už spolupracujú na viacerých projektoch merania sledovanosti po celom svete. Táto dohoda predstavuje iba prirodzené rozšírenie ich spolupráce. Cieľom zmluvy o spolupráci je vytvorenie najlepšieho riešenia svojho druhu, ktoré bude spájať odbornosť spoločnosti NDS pri zbere údajov zo set-top boxov (STB) s odbornosťou spoločnosti TNS pri spracovaní a analýze údajov z STB. Spoločnosti TNS a NDS tiež preskúmajú svoje budúce možnosti pri meraní sledovanosti prostredníctvom STB a aplikácií týkajúcich sa reklamy.