9. 12. 2009

A Vám sa smejú z predajnosti....

A Vám sa smejú z predajnosti....
Kampaň pre ženský magazín La Femme ( čítanosť 1,0 % podľa 2. + 3. / 2009 MML- TGI, Median SK, 2009) pripravovala agentúra Respect APP. „Hlavnými hrdinkami kampane magazínu La Femme sú dve vyumelkované, prihlúple slečinky, ktoré sú na míle vzdialené skutočnému životu žien. Keďže La Femme konkurujú mesačníky EMMA a EVA, zo zahraničných je to napríklad česká mutácia ELLE, mená komixových postavičiek nie sú náhodné, “ hovorí Róbert Slovák z Respect APP. Podľa jeho slov sa EMA a ELA prostredníctvom krátkych a vtipných komixov prezentujú ako „neskutočné“: „ Sú síce hrdinkami kampane na La Femme, do časopisu ako takého však nepatria, ten je totiž iba o skutočných ženách - EMU a ELU v La Femme nenájdete,“ tvrdí Róbert Slovák. Kampaň sa objavila v printových médiách, v televízii bola podporená aj aktivitami na internete. Respect APP v minulosti pracovalo pre týždenníky Star, Slovenka, Nový Čas pre Ženy, či pre mesačník História. Z českých časopisov patria do portfólia agentúry reklamy pre Paparazzi Revue, Fashion Club a Epocha.