14. 11. 2012

BTW SME

BTW SME

 

 

Zijeme v takej krajine...

Hoci nemusim, zdvihnem zvoniaci telefon, lebo mi to pripada slusne. A na otazku, ake som mala na rozhovor reakcie, vysvetlim Sme, ze si nemyslim, ze je dobre, prospesne a zmysluplne, aby som tri dni po sebe figurovala na titulke ci v clankoch. Lebo ucelom rozhodne nebola moja sebapropagacia. A teda, ze im neposkytnem ziadne vyjadrenie k tomu, ake som mala reakcie a ze nechcem ani, aby napisali, ze sa nechcem vyjadrit, jednoducho ze ich prosim, aby som v nadvaznych clankoch NEFIGUROVALA (lebo tema sa da tahat aj inak).
Neziadam ich o to preto, ze mam problem komentovat Smer, Fica, ludi, co sa mi ozvali, ci cokolvek ine. Rovnako nejde o to, ze by som nechcela spolupracovat alebo nebola ochotna znasat dosledky medializacie. Vysvetlim im este raz, ze nepovazujem za vhodne a ucelne, aby som na ludi vyskakovala z kazdej konzervy.
Pocujem v tom telefone ozvenu a chcem verit, ze nejde o nahravacie zariadenie, ale len o dosledok mojho presuvania sa po D1. Dokonca poskytnem novinarke alternativne tipy (ktore evidentne nasledne aj pouzila), ako moze splnit zrejme sefredaktorove zadanie tahat temu este 1-2 dni.
Napriek tomu o dve hodiny v Piane visi clanok s mojim menom uvedenym v texte celkom 6x, vratane informacie, ze som sa k reakciam nechcela vyjadrit - avsak uz bez mojho zdovodnenia, preco. Co sa aj ihned prejavi na prvom komentari, ze som asi nepotesila spolustranikov = domnienka (btw nespravna), ze mlcim, lebo ma umlcali).

Pani novinari, robte si svoju pracu - nemame pravo vam diktovat, aby ste ju robili len vtedy, ked nam to vyhovuje. Ale hrajte aspon TROCHU fer.

A skuste porozmyslat, ci nahodou niekedy po dolezitej teme (a je jedno, ci ide o RR alebo nejaku inu) viac nez trojdnova seria clankov, nepomoze skor jedno velke ohlusujuce ticho.

Tak, vlastne len tolko som chcela povedat.