21. 12. 2012

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA


„Ahoj, dnes o 12. hodine sa otvorila transformačná brána a zatvára sa 21. 12. Ľudstvo má príležitosť očistiť sa, odpúšťať a zase začať milovať. Ja začínam už teraz. Mám vás veľmi rada. Vaša Lucie.”
Lucie Bílá

„Nerobte zo seba debilov. Nepozerajte kokotiny ako Farma.“
Ľubomír Feldek


„ V súčasnosti dávajú samozvaní vykladači zákonov návody na obchádzanie zákonov v sociálnej oblasti. Mali by však aj niesť zodpovednosť za svoje rady. Apelujeme na podnikateľov, na zamestnaneckú aj zamestnávateľskú časť, aby sa neuberali takýmto smerom. Vyzývam , aby takíto radcovia prisľúbili zamestnávateľom a pracovníkom, že budú participovať pri platení pokút, ktoré môžu za porušovanie zákona dostať.  My vychováme ľudí, ktorí nebudú mať ani starobní dôchodok, ani druhý pilier, ani zabezpečenie v zdravotnej alebo v nemocenskej udalosti."
Jozef Burian (Smer-SD)

„...bol som v Amerike, tam mám spolužiaka, povedal, tuto prosím ťa, každého slušne pozdrav, na každého sa usmievaj. A prečo? Dneska stretneš nejakého kokota..., nevieš, že ten kokot 145 cm vytiahne taký kolt a zastrelí ťa. Čiže daj si pozor, aby si bol na každého slušný. Viete, lebo tuto niekomu prepne a vytiahne pištoľ a zastrelí ťa. Toto mi povedal spolužiak v USA. Tonko, buď, prosím ťa, veľmi slušný, lebo tuto sú takí ľudia, vieš, vyberie takú pištoľ a potom bude strieľať. Tým chcem povedať, že v USA veľmi treba dávať, kde sú hranice, neurážať niekoho...a tuto novinári na Slovensku nepoznajú hranice, tým, že oni chcú senzáciu, nepoznajú hranice, raz nastane taký moment, že niekto stratí...lebo rozprával som sa s takým človekom, z ktorého v tlači urobili totálneho blbca a ten človek povedal, že najbližšie už nebude odpovedať, už bude strieľať. Čiže neviete, kde sú hranice, keď niekoho, nie mňa, ale keď niekoho stretnete a ten stratí nervy, vyberie pištoľ a bude strieľať..., to je riziko novinára, niekoho zastrelia, bude to riziko, my obyčajní budeme sedieť pred telkou a povieme si, bolo to riziko novinára, provokoval a takto to dopadlo.“
Anton Szabó ,primátor Sládkovičova


 "Ako by som to... To bol taký... taký čas odkedy sa ráta čas zemegule... teda koľko má rokov... To Boh stvoril Evu, a ona potom... nie, najprv Adama... a on potom dal Eve jablko... či nie... ona mu dala... a tak vieme aká stará je zemeguľa... a všetko... Dúfam, že nehovorím nejaké hlúposti..."
Eva Máziková