MARKIZA
NEWS
Televízia
Markíza po redizajne spravodajských formátov pokračuje v skvalitňovaní svojho
servisu aj na internete. Začiatkom budúceho týždňa sa v novej vizuálnej podobe
predstaví spravodajský portál TVNoviny.sk. Nový dizajn portálu TVNoviny.sk
prinesie vyšší komfort pre používateľov, bude jednoduchší, čistejší a
prehľadnejší. Celý koncept vznikol in-house, pričom reflektuje aktuálne svetové
trendy v oblasti webdizajnu. "Chceme posilniť pozíciu brandu TVNoviny.sk
ako nášho vlajkového spravodajského portálu a sústrediť pod jeho hlavičkou aj
návštevnosť niektorých ďalších, doposiaľ samostatne profilovaných internetových
projektov," povedal Michal Razim, riaditeľ Centra interaktivity TV
Markíza. Priamo pod portál TVNoviny.sk tak budú po novom integrované aj špecializované
weby Ekonato.sk, MyŽeny.sk a ŠportovéNoviny.sk. Všetky zároveň dostanú graficky
jednotné logá, ktoré vychádzajú z nového vizuálu televízneho spravodajstva. Ten
sa na obrazovky dostal od 1. februára 2013 spolu s novou staničnou grafikou.
Redizajnom svojich spravodajských webov vychádza TV Markíza v ústrety aj
požiadavkám mediálnych agentúr, najmä z hľadiska efektívnejších možností
umiestňovania rôznych druhov reklamných prvkov a ich lepšej vizibility.
"Okrem krajšieho a užívateľsky priateľskejšieho dizajnu je našim cieľom
tiež ešte viac vylepšiť kvalitu a množstvo ponúkaného obsahu tak, aby boli
čitatelia čo najspokojnejší," dodal Michal Razim. V januári 2013
navštívilo portál TVNoviny.sk podľa oficiálneho auditu návštevnosti slovenských
internetových stránok AIMmonitor 739 749 reálnych používateľov, medziročne ide
o nárast o 25 %. TVNoviny.sk sú tiež dlhodobo najnavštevovanejším televíznym
spravodajským webom na trhu.