13. 11. 2017

Hermes Komunikátor roka 2017

Hermes Komunikátor roka 2017

 9. novembra sa uskutočnilo odovzdávanie cien Hermes Komunikátor roka 2017. Projekt každoročne hodnotí komunikáciu inštitúcií so zákazníkom v Slovenskej republike. Hodnotenie komunikácie vychádzalo z reprezentatívneho kvantitatívneho prieskumu realizovaného prieskumnou spoločnosťou MEDIAN SK. Prieskum prebiehal na vzorke minimálne 9 000 respondentov, za prvých deväť mesiacov kalendárneho roka. Ocenenia za najlepšiu komunikáciu boli udelené prvým trom spoločnostiam z piatich nominovaných, ktorých komunikáciu určili výsledky prieskumu ako najlepšiu v jednotlivých kategóriách: Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Telekomunikácie, Obchodné reťazce a Automobily.

Výsledky prieskumu MEDIAN SK:

Najlepšie komunikujúca inštitúcia v kategórii BANKOVNÍCTVO
SLOVENSKÁ SPORITEĽŇA, a.s. VŠEOBECNÁ ÚVEROVÁ BANKA, a.s. PRIMA BANKA SLOVENSKO, a.s.

Najlepšie komunikujúca inštitúcia v kategórii POISŤOVNÍCTVO
ALLIANZ-SLOVENSKÁ POISŤOVŇA, a.s. KOOPERATIVA POISŤOVŇA, a.s. VIENNA INSURANCE GROUP UNION POISŤOVŇA, a.s.

Najlepšie komunikujúca inštitúcia v kategórii TELEKOMUNIKÁCIE
ORANGE SLOVENSKO, a.s. O2 SLOVAKIA, s.r.o. SLOVAK TELEKOM, a.s.

Najlepšie komunikujúca inštitúcia v kategórii OBCHODNÉ REŤAZCE
LIDL SLOVENSKÁ REPUBLIKA, v.o.s. COOP JEDNOTA SLOVENSKO, spotrebné družstvo KAUFLAND SLOVENSKÁ REPUBLIKA, v.o.s

Najlepšie komunikujúca inštitúcia v kategórii AUTOMOBILY
ŠKODA AUTO SLOVENSKO, s.r.o. KIA MOTORS SLOVAKIA, s.r.o. OPEL Southeast Europe LLC

Kategória Automobily je novinkou tohto ročníka. „Oceňujeme, že do súťaže bola prvýkrát zaradená aj kategória Automobily. Vzhľadom na dôležitosť automobilového priemyslu pre Slovensko a dlhodobo rastúci trh s automobilmi sú témy súvisiace s automotive verejnosťou veľmi citlivo vnímané, čo núti aj automobilky adekvátne, profesionálne a nápadito komunikovať. Teší nás, že Škoda obhájila svoje postavenie jednotky nielen v predajoch, ale aj v obľube a vnímaní verejnosti. Ocenenie si vážime o to viac, že nás na prvé miesto najlepšie komunikujúcej automobilovej značky zaradili okrem výsledkov prieskumu aj naši fanúšikovia v hlasovaní verejnosti, ktorým patrí veľká vďaka.“ – zhodnotil Roman Rajtár, PR manažér ŠKODA AUTO Slovensko.
Verejnosť hlasovala za inštitúciu v každej z hodnotených kategórií, s ktorou mala najlepšie skúsenosti v oblasti komunikácie. Hlasovanie prebiehalo od 15. septembra do 15. októbra 2017 na webe www.cenyhermes.sk. O víťazoch rozhodlo celkovo 40 348 hlasov.

Cena verejnosti v kategórii BANKOVNÍCTVO
SLOVENSKÁ SPORITEĽŇA, a.s.

Cena verejnosti v kategórii POISŤOVNÍCTVO
ALLIANZ-SLOVENSKÁ POISŤOVŇA, a.s.

Cena verejnosti v kategórii TELEKOMUNIKÁCIE
O2 SLOVAKIA, s.r.o.

Cena verejnosti v kategórii OBCHODNÉ REŤAZCE
LIDL SLOVENSKÁ REPUBLIKA, v.o.s.

Cena verejnosti v kategórii AUTOMOBILY
ŠKODA AUTO SLOVENSKO, s.r.o.

ABSOLÚTNA CENA VEREJNOSTI
LIDL SLOVENSKÁ REPUBLIKA, v.o.s.

Aj tento rok sa odovzdávali ceny za najlepšie komunikačné projekty.

Cenu agentúry 2017 získali spoločnosti v šiestich kategóriách:

Cena agentúry 2017 v kategórii Krízová komunikácia
LIDL SLOVENSKÁ REPUBLIKA, v.o.s.
Názov projektu: Kauza testovania ovocia a zeleniny na dusičnany

Cena agentúry 2017 v kategórii Starostlivosť o klienta
ČESKOSLOVENSKÁ OBCHODNÁ BANKA, a.s.
Názov projektu: Digitálna inteligencia

Cena agentúry 2017 v kategórii Najlepší interiér predajného priestoru
POŠTOVÁ BANKA, a.s.
Názov projektu: Rodinná pobočka Poštovej banky v Pezinku

Cena agentúry 2017 v kategórii Najefektívnejšie využitie nových médií
ALLIANZ-SLOVENSKÁ POISŤOVŇA, a.s.
Názov projektu: Prvý slovenský robot, ktorý Vás poistí na cestu

Cena agentúry 2017 v kategórii Inovatívny marketingový prístup
LIDL SLOVENSKÁ REPUBLIKA, v.o.s.
Názov projektu: Mobilná aplikácia My Lidl Shop

Cena agentúry 2017 v kategórii Interná komunikácia
PRVÁ STAVEBNÁ SPORITEĽŇA, a.s.
Názov projektu: Rodinný deň v PSS

Spoločnosť Lidl sa stala najlepšie komunikujúcou inštitúciou v SR podľa výsledkov prieskumu MEDIAN SK, na základe hlasovania verejnosti vo svojej kategórii, a zároveň aj absolútnym víťazom hlasovania verejnosti. Bodovali aj ich komunikačné projekty. Celkovo si odniesli 5 ocenení za najlepšiu komunikáciu. „Máme veľkú radosť z priazne verejnosti a ocenení aj zo strany odbornej poroty. Otvorená a úprimná komunikácia nám je vlastná, pretože všetko čo robíme, a to nielen v oblasti komunikácie, robíme s ľudmi a pre ľudí. Ďakujeme za prejavenú dôveru, urobíme všetko pre to, aby bol Lidl aj naďalej vnímaný ako najlepšie komunikujúca spoločnosť na Slovensku,“ povedal Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie spoločnosti Lidl.


©2017, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.