17. 11. 2017

VÝROKY TÝŽDŇA

          VÝROKY TÝŽDŇA

"Ak niekedy chcete byť rodičom, nasledujte príklad králikov."
Poľské ministerstvo zdravotníctva


"V rámci odvety za naše údajné zasahovanie do ich volieb chcú Američania vyvolávať problémy počas volieb prezidenta Ruska. Sankcie voči ruským športovcom a množiace sa zákazy ich účasti na vrcholných medzinárodných súťažiach pre obvinenia z dopingu je zasahovaním Spojených štátov do predvolebnej kampane pred budúcoročnými prezidentskými voľbami v Rusku. Medzinárodné športové organizácie sú sieťou prepojenou vzájomnými vzťahmi a závislosťami, pričom kontrolný balík je v Spojených štátoch, kde je najviac sponzorov športových podujatí, ako aj médií, ktoré na ne majú vysielacie práva.“

Vladimir Putin

"Bratislavskú kaviareň po voľbách do VÚC chytá hysterická paranoja. Boja sa ďalšieho vývoja v SMER-e. Krásnym príkladom je novinár TV JOJ Arpád Soltesz a jeho liberálni priatelia. Včera napísal vydesený status plný obáv, že SMER sa po voľbách obráti od euroatlantického smerovania, lebo smerácki voliči z takejto politiky SMER-u zjavne nie sú nadšení. A dnes svoje najstrašnejšie nočné mory, že vládny SMER sa vráti ku kritike Západu, vyjadril konkrétnejšie: úplne zbytočným a tupým hejtom na mňa. Vraj na čo ma SMER potrebuje, rôzne primitívne urážky, odpľuť si, vydáviť sa a tak. Tam, kde chýba IQ, tam sa ide do takýchto krčmových útokov, to je OK, s tým u našich liberálov počítam - sú trošku jednoduchší, to sa stáva. Do toho sa pridala jediná štátna úradníčka na Slovensku, ktorá nepochopila, že byť v štátnej službe predpokladá, že človek je aspoň ako-tak apolitický - istá pani Pietruchová z ministerstva práce - ktorá žiada moje odstúpenie z pozície predsedu eurovýboru. Och, odrazu toľko záujmu a lásky od liberálov, čo si s tým počnem? Imponuje mi, že sa ma takto boja, a že ma takto nenávidia, akurát mi uchádza, prečo ich pochytila taká nástojčivá potreba práve teraz. Keďže od volieb som sa k situácii v SMER-e nijako nevyjadroval, vychádza mi z toho jediné? Oni sa fakt boja, že SMER si vyhodnotí, že euroatlantické smerovanie je "repelent" na našich voličov a potom by niekomu náhodou mohlo napadnúť, že - Blaha. Pre kaviareň - apage satanas! Však ruský agent, marxista, kritik Ameriky a Bruselu, antiglobalista, satanista, démon, ktorého sem na Slovensko poslalo priamo veľknieža pekiel!  V pondelok som, mimochodom, bol na okresnej členskej schôdzi SMER-u v Ružinove a môžem potvrdiť, že zhoda členskej základne s mojou kritikou Západu, globalizácie a kapitalizmu je zhruba 100-percentná. Fakt som sa už dlho necítil tak dobre, ako medzi radovými smerákmi. Aj oni majú plné zuby amerických svinstiev, rusofóbie, peňťáckych médií, neoliberálnych mimovládok, hlúpych antikomunistov, daňového podvodníka z Prezidentského paláca atď. Áno, naši voliči chcú posun doľava, chcú od nás kritiku USA a kritiku NATO, chcú ochranu štátnych záujmov v EÚ a hlavne chcú sebavedomé, dynamické a tvrdé politické postoje. A nech sa na to pozeráte, ako chcete, SMER nikdy nebude voliť ani bývalý volič SDKÚ, ani kaviareň, ani nedovzdelaní malomestskí degeneráti typu Soltezsa. SMER musí oslovovať svojho voliča: pracujúcich ľudí, ktorí nemilujú globalizáciu ani neskáču tri metre desať od radosti z euroatlantického smerovania. Vždy som bol o tom presvedčený a vždy som preto hlásal posun doľava... Ale v posledné dni som ticho, nič neriešim, dopisujem knihu, tak neviem, čo Soltesz a Pietruchová stresujú: pokoj, milí moji liberálni trolkovia, nemusíte byť nervózni, zatiaľ sa nič nedeje, načo tie hejty, dajte si pohov - však viete, že aj ja vás ľúbim 
Ľuboš Blaha

„Ruský jazyk sa stane voliteľným predmetom na Slovensku aj na základných školách, pričom slovenskí odborníci sa lepšie oboznámia s ruskými učebnými osnovami vrátane výučby šachu.“

Andrej Danko