3. 5. 2019

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA







„Preto som ustúpil z odvodu pre obchodné reťazce, aby som sa mohol v duchu smiať, že ceny potravín neklesnú, aj keď tu odvod nebude.“
Andrej Danko

„Máme za sebou komunálne voľby, neznámi ľudia sú primátormi, máme prezidentské voľby, ja si chcem zachovať úctu, ale sa stávajú neštandardné veci,“
Andrej Danko

„Už odmietam počúvať, že nie sú financie na rekreačné poukazy. Vždy je človek zo svojej podstaty nespokojný, hundroši a ľudia, ktorí vedia povedať, že je všetko zlé, tých máme veľa. Ja si už nedám kaziť svoj život takým myslením,“
Andrej Danko


Novinári sa na tlačových besedách pýtajú aj otázky, ktoré nesúvisia s témou tlačovej besedy. Problém je ten, že sa témy miešajú, potom sa vytvára neistota.”
Karol Farkašovský

"Mám pochopenie pre ľudí, ako je pán Dostál. Práve preto ho ubezpečujem, že sa nemusí hanbiť a vyzývam ho, aby prišiel v ženskom oblečení aj na rokovanie NR SR." 
Andrej Danko