MEDIA NEWS
Spoločnosť Facebook súhlasila so zaplatením odškodného 40
miliónov dolárov (v prepočte približne 36,3 milióna eur) inzerentom, ktorí sa
rozhodli využiť jej produkty. Tvrdia, že spoločnosť "nafúkla" čas,
ktorý ľudia údajne strávili pozeraním reklám na Facebooku, a to až o 900
percent. To malo presvedčiť inzerentov, aby si kúpili videoreklamy na
Facebooku.
Inzerenti zažalovali spoločnosť v roku 2016. Oznámenie o
urovnaní sporu podali v piatok na súde v kalifornskom Oaklande. Facebook
verejne uznal chybu v systéme, no odmieta, že by zamestnanci firmy viac ako rok
vedeli o týchto problémoch a nesnažili sa ich vyriešiť.
©2019, Autorské
práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie
alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu
SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.