SLOVAK MEDIA NEWS
Dopravný podnik Bratislava (DPB) chce intenzívnejšie informovať o svojich novinkách prostredníctvom sociálnych sietí. "Aby ste boli o všetkom informovaní v reálnom čase a vedeli, čo robiť, keď sa v meste niečo stane, čoskoro spustíme aj Twitter," informoval DPB.
Stratégiu posilnenej komunikácie prostredníctvom sociálnych sietí odôvodňuje aj "rapídnym denným nárastom sledovateľov", a to nielen na Facebooku. "Počet sledovateľov na Instagrame sa za posledné dva mesiace takmer zdvojnásobil," priblížil DPB.
Ocenil aj komunikáciu s cestujúcou verejnosťou prostredníctvom projektu #mamespolocnyciel. "Reakciou na mnohé podnety, ktoré nám prichádzajú, je napríklad vyššia intenzita električiek na najvyťaženejších tratiach, úprava liniek i doplnenie nových zastávok," dodal DPB o realizovaných krokoch v rámci bratislavskej MHD.
Copyright © TASR 2019