Obľúbený seriál Sestričky tradične
nedal konkurencii šancu
Najsledovanejšími programami dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali večerné spravodajské relácie Televízne noviny a Počasie, podvečeru aj v utorok suverénne kraľovali Oteckovia.
Obľúbený
seriál Sestričky sa stabilne
zaraďuje medzi divácky najúspešnejšie
programy na trhu. Aj predposledná deviata premiérová epizóda aktuálnej 3.
série sa v utorok, 27. októbra 2020, stala v oboch hlavných cieľových skupinách
suverénne najsledovanejším nespravodajským
programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahli Sestričky vysoko nadpriemerný rating 10,0 % a rovnako aj trhový podiel 26,8 %, pričom v čase vysielania výrazne porazili konkurenčnú programovú ponuku. Seriál Nový život zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhové podiely 10,1 % a 12,9 %, zábavné formáty Tak určite a Boris & Brambor si na Jednotke RTVS pripísali podiely na trhu 6,8 % a 5,6 %.
Sestričky si obzvlášť získali cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 36,2 %. Ďalšie osudy štvorice sympatických zdravotných sestier a ich pacientov si nenechalo ujsť celkovo až 535-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 5,9 % a trhový podiel 22,9 %.
Najsledovanejšími programami dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 12,2 % / share 33,6 % v CS 12-54) a Počasie (rating 10,9 % / share 29,3 % v CS 12-54). V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ si súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta včera na Markíze pozrelo 691-tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí 613-tisíc divákov.
Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dorovnal v rámci aktuálnej sezóny svoj doposiaľ druhý najvyšší rating 8,8 % pri nadpriemernom trhovom podiele 30,1 %, pričom v rebríčku sledovanosti predstihol aj úplne všetky prime-time programy konkurencie. V totožnom čase vysielaná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 12,8 %. Ďalšie osudy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si vychutnalo 446-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je od začiatku jesennej série taktiež druhý najlepší výkon.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,6 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,9 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA