18. 1. 2022

Ešte úspešnejšia Druhá šanca ako zatiaľ najsledovanejší program tohto roka výrazne porazila konkurenciu

Ešte úspešnejšia Druhá šanca ako zatiaľ najsledovanejší 
 


program tohto roka výrazne porazila konkurenciu

V pondelok sa vynikajúco darilo aj večerným spravodajským reláciám TV Markíza, na obrazovkách televízie Doma opäť potvrdil svoj status diváckeho hitu turecký romantický seriál Láska na prenájom.


Seriálová novinka Druhá šanca si doslova podmanila divákov televízie Markíza a medzitýždenne ešte viac vylepšila svoje skvelé výsledky sledovanosti. Druhá premiérová epizóda sa v pondelok 17. januára 2022 stala v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 nielen suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc, ale dokonca aj zatiaľ najúspešnejším programom tohto roka.

Výnimočný dramatický seriál z lekárskeho prostredia dosiahol v tejto komerčne najdôležitejšej cieľovej skupine excelentný rating 11,1 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 28,8 %. Medzitýždenne si tak Druhá šanca z hľadiska ratingu polepšila o 1,7 percentuálneho bodu a trhový podiel jej narástol až o 4,6 percentuálneho bodu.

Konkurenčné pondelkové programy výrazne zaostali, seriál Hranica zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 17,7 % a film Made in China na Jednotke RTVS podiel na trhu 5,3 %. Druhá šanca obzvlášť oslovila cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov (share 41,7 %), ale tiež divákov v Trenčianskom kraji 12-54 (share 49,3 %).

Nový seriál s Jánom Koleníkom v hlavnej úlohe včera prilákal k obrazovkám fantastických 577-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v tejto širšej cieľovej skupine mu patril post najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa. V porovnaní s minulotýždňovou prvou epizódou získal na svoju stranu ďalších 48-tisíc divákov, pričom v čase vysielania mal dosah až na 732-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ sa najsledovanejším pondelkovým programom stala večerná relácia Počasie, ktorá k obrazovkám TV Markíza pritiahla 593-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 obsadila druhú priečku s výborným ratingom 10,3 % a trhovým podielom 27,7 %.

Tretím najsledovanejším pondelkovým programom v cieľovej skupine 12-54 sa stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá zaznamenala taktiež skvelý rating 9,4 % a trhový podiel 25,8 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť celkovo 553-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom zasiahol až 867-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Divácky najúspešnejším podvečerným programom sa tradične stal rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 7,3 % a trhový podiel 22,7 % a v rebríčku sledovanosti predstihol aj konkurenčný prime-time seriál.

Najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti menších staníc ovládla v pondelok televízia Doma. Prvé miesto patrilo v oboch hlavných cieľových skupinách tureckému romantickému seriálu Láska na prenájom, konkrétne druhej epizóde z pravidelnej večernej dvojporcie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla vysoko nadpriemerný rating 2,6 % a doposiaľ tretí najvyšší trhový podiel 8,8 %.

Obzvlášť však zabodovala v rámci cieľovej skupiny mladých mužov 15-24 (share 16,0 %) a v Prešovskom kraji 12-54 (share 15,9 %). V čase vysielania mala dosah až na 233-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 28,7 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,8 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA