Lídrami víkendového prime-time sa stali zábavné relácie
RTVS Milujem Slovensko a Záhady tela
Cez víkend boli trhovou jednotkou v sledovanosti v prime-time opäť zábavné relácie RTVS. V piatok večer sa najsledovanejšou nespravodajskou reláciou dňa stala súťažno-zábavná šou Milujem Slovensko a v sobotu šou Záhady tela. Diváckemu záujmu sa tešila aj premiérová epizóda novej série diskusnej relácie Silná zostava na Dvojke, talkšou Petra Marcina Neskoro večer, cestovateľská relácia Cestou necestou či diskusná relácia O 5 minút 12.
V piatok sledovalo premiérovú epizódu súťažno-zábavnej šou Milujem Slovensko na Jednotke 450.000 divákov pri trhovom podiele až 23,5 % v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Darilo sa jej aj v cieľovej skupine 12-54, kde bola taktiež lídrom a dosiahla trhový podiel až 21,8 %. Divákov zaujala aj premiérová epizóda obľúbenej cestovateľskej relácie Cestou necestou, ktorú si neskôr večer nenechalo ujsť 202.000 divákov pri trhovom podiele 13,5 % a sobotnú reprízu si podvečer pozrelo až 205.000 divákov pri trhovom podiele 13,3 % v univerzálnej cieľovej skupine. Dvojka prilákala divákov po repríze seriálu Geniálna priateľka v dvoch častiach za sebou premiérovou epizódou diskusnej relácie Silná zostava, ktorú sledovalo 66.000 divákov pri trhovom podiele 5,1 % v cieľovej skupine 12+.
V sobotu bola Jednotka celovečerným lídrom na trhu. Divákov prilákala k televíznym obrazovkám premiérovou epizódou šou Záhady tela, ktorú si nenechalo ujsť 493.000 divákov pri trhovom podiele 24,1 % v univerzálnej cieľovej skupine sa relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Záujmu divákov sa tešila aj talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú sledovalo až 416.000 divákov pri trhovom podiele 23,2 % v cieľovej skupine 12+. Diváci si v noci pozreli aj reprízu novej relácie RTVS Hit roka, ktorá dosiahla sledovanosť 204.000 divákov pri trhovom podiele až 17 % v univerzálnej cieľovej skupine a v danom čase bola taktiež lídrom na trhu.
V nedeľu prilákala divákov k televíznym obrazovkám diskusná relácia O 5 minút 12, ktorá sav danom čase stala najsledovanejšou televíznou reláciou. Na Jednotke si ju nenechalo ujsť 388.000 divákov pri trhovom podiele až 29,8 % v cieľovej skupine 12+. Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 47.000 divákov pri trhovom podiele 2,2 % v univerzálnej cieľovej skupine.
V nedeľu podvečer si diváci zapli aj nové relácie RTVS. Nový rodinný magazín Najvernejší prilákal k televíznym obrazovkám 176.000 divákov pri trhovom podiele 10,3 % a kuchárska šou Pravidlá mojej ženy 152.000 divákov pri trhovom podiele 8,2 % v cieľovej skupine 12 +.
Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA