12. 5. 2023

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA 
 Na obrázku môže byť 3 ľudia a text, v ktorom sa píše „Igor Matovic 3 min PRED 50 ROKMI zomrel Old Shatterhand, vlastnym menom Lex Barker Bolo to takto... 11. mája 1973 sa Lex Barker vybral do ulíc New Yorku, z čista jasna dostal infarkt a zomrel. Nevie sa, ako presne to bolo, ale legenda hovorí, že Lexovi pípla sms zo Slovenska, že som sa narodil... tak sa rozhodol, že mi predá úlohu chránit dobrych a íst zlym l'udom pokrku,) 101 16 komentárov 1 zdielanie“
 

 
Na obrázku môže byť 2 ľudia a text, v ktorom sa píše „Milan Kuriak- poslanec NR SR, OLANO 4h Kúkol' v pšenici treba vytrhat. Nech teda vystúpia z katolickej Cirkvi. ked si chcú prisposobovat a prekrúcat Biblické učenie ktore obstálo po tisícročia, PRIDE RIDE FLIGI PRIDE FLGH PRIDE standard.sk V Nemecku opät oponujú Vatikánu. Žehnajú homosexuálne páry a hlásajú, že láska vyhráva“
 


"Som pripravený vzdať sa mandátu a nastúpiť na pozíciu Ministra pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR. O prijatie som pred chvíľou požiadal dočasne povereného premiéra Eduarda Hegera a prezidentku SR Zuzanu Čaputovú. Pozícia ministra pôdohospodárstva je v dnešnej situácii, ako to už uviedli viacerí politici "pozícia za trest", ktorú nikto nechce! A nikto nie je ochotný sa jej ani za súčasného politického diania a chaosu ujať. Ja mám iný pohľad na vec a 25-ročné skúsenosti s krízovým manažmentom v potravinárskom priemysle. Mám vyštudovanú vysokú školu riadenia prevádzok, ktorú som absolvoval v Írsku.
Som bývalý profesionálny vojak NATO a absolvent vojenskej školy v Žiline a preto som pro-atlanticky orientovaný človek. Som pro-slovensky a pro-európsky orientovaný politik, keďže za hranicami Slovenska - v EÚ som prežil polovicu svojho života. Nikdy som nebol v žiadnej strane, som nezávislý, nezaradený poslanec bez politickej príslušnosti. Moje návrhy zákonov majú širokú podporu ako v koalícii, tak aj v opozícii. Som členom výboru pre pôdohospodárstvo a životné prostredie. Založil som organizáciu na testovanie potravín a potravinám, ako aj poľnohospodárstvu sa venujem celý svoj život. Založil som úspešné podnikanie v oblasti potravín, ktoré som kvôli mandátu a kvôli potravinovému semaforu buď úplne, alebo celkom opustil (sieť obchodov so slovenskými potravinami a reštauráciu). Dokázal som, že "sa to dá" a na Slovensku som dosiahol revolúciu v potravinárstve. Preto som presvedčený, že som správny kandidát, ktorý dotiahne ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka do volieb. Po voľbách sa pozície vzdám v prospech môjho nástupcu a budem žiadať o pozíciu poradcu ministra. Verím, že ma pán premiér prijme najneskôr do pondelka a prezidentka v utorok."
Patrick Linhart
 


"Ak budem prezidentom, túto vojnu urovnám za jeden deň, za 24 hodín. Stretol by som sa xs ukrajinským prezidentom Volodymyrom Zelenským a tiež s Putinom. Obaja majú slabé aj silné stránky a do 24 hodín bude táto vojna vyriešená. Skončí, bude absolútne po nej. Neuvažujem v zmysle víťazstva a prehry. Rozmýšľam v zmysle, aby sa to urovnalo, aby sme prestali zabíjať všetkých tých ľudí. Chcem, aby Rusi aj Ukrajinci prestali zomierať. A to sa mi podarí do 24 hodín.
Poviem toto: Chcem, aby Európa dala viac peňazí... Majú veľa peňazí.“
Donald Trump