8. 7. 2024

Keď vagína prehovorí

 Keď vagína prehovorí




Podľa mňa sa tam svietilo, kúrilo a šafárilo s peniazmi doteraz. Robili sa relácie typu jedno názorové spektrum. To druhé tam nemalo prístup. My sme veľakrát aj upozorňovali na to, čo všetko sa tam stalo s niektorými poslancami, ktorí ani neboli prizvaní. Napríklad keď si pán Naď uzurpoval, že pán Blaha tam nemôže ísť a podobne. Takže takúto verejnoprávnu funkciu plnila táto inštitúcia. Myslím si, že je tam čo naprávať a kým sa to nejakým spôsobom nastaví a nájdu sa ľudia, ktorí budú spĺňať všetky požiadavky, aby napĺňali všetko to, čo sa od nich žiada - a budú to ľudia vyberaní naozaj veľmi starostlivo - potrebujeme nejaký čas a priestor. Či je to dlhá alebo krátka doba, to je relatívne. Za tú dobu, kým nájdeme ľudí do Rady STVR a kým sa všetko nastaví a dáme výzvu na to, aby sa predstavili adepti na generálneho riaditeľa STVR, bude zastupujúcim pán Igor Slanina a určite tam nebude len preto, aby svietil a kúril. Aj keď kúriť sa asi nebude musieť, nakoľko máme letné mesiace. Ale bude tam určite zastávať dôležitú funkciu. Pokiaľ ide o personálne výmeny, tak sme sa dohodli, že s pánom Slaninom budeme mať na týždennej báze porady, prípadne sa vieme dohodnúť na akútnych stretnutiach či telefonátoch. Ja som nepostrehla, kto kúpil doménu STVR.sk. Tá je obsadená a mňa by naozaj zaujímalo, kto kúpil túto doménu a prečo vôbec mal záujem ju kúpiť. My prechádzame na ministerstve kultúry nejakou reformou. Mali sme na IT oddelení nejakých ľudí, ktorých sme zdedili po predchádzajúcej vláde a tiež hľadáme ľudí, ktorí pôjdu v súlade s nami. Nedokážem urobiť všade výmeny okamžite. Aj v našom IT oddelení boli isté nezrovnalosti a preto sme nedokázali okamžite riešiť túto doménu. Vieme, že pani Machalová sa už k tomu vyjadrila. V prípade, že sa dostaneme k tomu, že nie sú prístupné žiadne domény, tak je ochotná za nejaké symbolické jedno euro predať doménu, tu nejde nikto nič obchodovať. Koniec koncov to ani nebude úlohou ministerstva kultúry, ale samostatnej inštitúcie, čiže slovenskej televízie a slovenského rozhlasu. Spomeniem ešte aj rebranding o ktorom som hovorila, lebo tam musíte robiť nové logo, nové značky a všetko okolo toho. Myslím, že to povedal aj bývalý pán generálny riaditeľ Machaj, že to bude stáť okolo milióna eur. Ja vás môžem ubezpečiť, že takúto obrovskú sumu by sme určite nevynaložili. Máme už nové logo a som veľmi rada, lebo mne osobne sa veľmi páči a suma bude do 10-tisíc eur. Hovoriť o milióne je pre mňa veľmi smiešne a veľmi zavádzajúce od takých ľudí, ako je pán Machaj.  Všetko sa dozviete. Ten človek, ak bude chcieť byť prezradený, bude prezradený. Budete mať k dispozícii zmluvu a možnosť vidieť, koľko mu bude za toto logo vyplatené. Je to veľmi čerstvé a ja som veľmi prekvapená, že máme už logo na stole a zhodli sme sa na tom, lebo je to kolektívna zhoda. Všetko sa dozviete v pravý čas. Otázniky to môže vyvolávať v hlavách, ktoré rozprávajú, že to ide speňažiť. Z hľadiska vlastného vnímania by to asi takto brali. Aby sme mali nejaké domény, rozhodli sme sa, že to budeme riešiť takouto formou. Spomínala som vám naše IT oddelenie.

Európa vymiera. Nerodia sa nové deti, pretože tu je pretlak LGBTI. A zvláštne je, že pri bielej rase.