Správa zo začiatku novembra, že denník 24 hodín možno prejde do rúk nemeckého vydavateľa môže byť aktuálna. Švajčiarske mediálne vydavateľstvo Ringier začalo v pondelok v Prahe vydávať svoj prvý denník, ktorý bude zdarma distribuovať na asi 380 miestach v Prahe vrátane zástavok, škôl, obchodných domov a vládnych inštitúcií. Denník 24 hodín je zameraný na cieľovú skupinu mladých do 35 rokov alebo na "internetovú generáciu". Denník bude zameraný na miestne správy, šport a nové technológie. "Ak to bude úspech, a ja verím, že bude, rozšírime tento nápad aj do ďalších krajín vrátane Slovenska, Maďarska, Rumunska a Srbska," povedal generálny manažér spoločnosti v Čechách Tomáš Bohm. Internetová verzia 24 hodín vznikne v januári 2006. Je otázne, či súčasné zameranie slovenského denníka 24 hodín bude vyhovovať vydavateľstvu Ringier Inak ,návrh na zápis ochrannej známky si v jeden deň /23.8. 2005/ podali na Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky RINGIER SLOVAKIA / slovnú, individuálnu, čiernobielu/ a NOVI, s. r. o / slovnú, individuálnu, čiernobielu/. Ringier o pár minút skôr...
Dentsu Inc., japonská najväčšia reklamná agentúra, spoločne s piatimi najväčšími vysielateľmi Tokyo Broadcasting System Inc., Fuji Television Network Inc., Nippon Television Network Corp., TV Asahi Corp. a TV Tokyo Corgest oznámili, že začali spoločné rozhovory o založení joint venture na internetovú televíziu . Všetci sa chcú sústrediť na dramaticky rastúci počet broadbandových užívateľov pripojených cez pticé vlána. Online reklama v Japonsku znamená pre televízie veľký odliv prímov a preto sa tomuto faktu rozhodli čeliť ofenzívou.