2. 12. 2005

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Veď to vysiela čiernobielo ! Bože, nevšimol som si ten prepínač na farbu !" "Máme iba rádio ! (v pozadí : Ocko, poď sa pozrieť , United práve dali gól !/" " Nepozerám televíziu . tá je pre môjho psa. ozerá ju iba on, ale neplatím za neho ! " "To nie je televízor, to je akvárium ! "Pes nám zjedol licenciu a teda neviem kedy vypršala". Takže- pokuta za £1,000 + licencia za £126.50." Výhovorky prichytených neplatičov televíznych koncesií v Severnom Írsku "Ľudia to často zle interpretujú. Nejde o to, že žena nesmie pri pôrode vydávať žiadny zvuk, ale mala by sa pokúšať porodiť v tichosti." Scientológ a herec Tom Cruise v televíznej talkshow Barbary Waltersovej.

"Keď zmaturoval Samo Tomeček, zmaturujem aj ja." Martina Šindlerová

"Treba zistiť, či to nebolo zinscenované "

Predseda SMK Béla Bugár o videohite Pavla Ruska a Ivety Henzélyovej

"To čo naznačujete je nechutné. Ja som 15 rokov v politike, ale na takúto nízkosť som si nezvykol."

Minister vnútra Vladimír Palko odmietol možnosť, že policajné akcie sú preto, aby sa policajti nemohli zúčastniť na proteste

"Takéto záležitosti vecou právneho štátu a demokracie. Vedúci odborového zväzu polície porušil svoju úlohu, a jeho nadriadený, minister vnútra, mu preto uložil trest. Som na úspechy Slovenska pod vedením vlády Mikuláša Dzurindu a hoci sa Slovensko stále môže zlepšovať, spomínaný problém neexistuje. Vyzývam Vás, aby ste hlasovali proti ."

Europoslanec Peter Šťastný v Európskom parlamente odvolaní slovenského predsedu Odborového zväzu polície