Slovak Food Festival- Media
Na 4. ročníku Slovak Food Festivalu, ktorý sa konal počas
posledného víkendu na Bratislavskom hrade, zvíťazil v súťaži médií nováčik
medzi ženskými webmi, portál Dámskajazda.sk zo skupiny SITA.
Súťaž médií, ktorá je každoročne jedným z najväčších ťahákov podujatia, spočívala v príprave hlavného jedla a predjedla v stanovenom limite 45 minút. Povinnou surovinou bolo v tomto ročníku kura. Pre všetkých boli k dispozícii rovnaké suroviny, ktoré organizátor vopred neprezradil a súťažiaci sa ich dozvedeli až na pódiu. Každý tím si mohol priniesť jednu vlastnú ingredienciu. Trojčlenná porota pracovala v zložení: šéfkuchár Vojto Arzt, finalistka šou Master Chef Michaela Králiková, a poslednou bola pre posilnenie objektívnosti porotkyňa z publika.
Víťazstvo si odniesol tím portálu Dámskajazda.sk. Ako predjedlo pripravil teplý šalát zo šampiňónov a jablka s valeriánkou poľnou a hermelínovým prelivom, hlavným jedlom bola kuracia rolka plnená grilovanou paprikou a bylinkovým fášom, bazalkové pyré, doplnené netradičným chrumkavým rukolovým šalátom a opečenou jarnou cibuľkou. Na druhom mieste sa umiestnil časopis Dobré jedlo, na treťom mieste v súťaži sa umiestnili redaktorky TASR.
Za farby Dámskajazda.sk súťažili Sandra Bombošová - šéfredaktorka portálu Dámskajazda.sk, Adriana Polakovičová - riaditeľka marketingu SITA, Petra Nemcová - riaditeľka obchodu monitoringu médií SITA, Eva Melichová - marketingový špecialista, Táňa Kubová - asistentka generálneho riaditeľa.
„Pred súťažou sme sa stretli na niekoľkohodinový tréning, kde sme testovali rôzne kombinácie chutí, jedál, predjedál a šalátov. Snažili sme sa odhadnúť, aké suroviny nám partneri Slovak Food Festivalu pripravia. Šéfkuchár Vojto Artz po vyhlásení výsledkov súťaže zdôraznil, že tím Dámskej Jazdy zvíťazil aj preto, že použil náročné postupy, ktoré by za 45 minút mal problém zvládnuť aj skúsený šéfkuchár. Ocenil tiež prezentáciu jedla, zohľadnenie trendov v gastronómii, doplnenie o redukovanú omáčku a výslednú vyváženú kombináciu chutí,“ dodáva Sandra Bombošová.
Súťaž médií, ktorá je každoročne jedným z najväčších ťahákov podujatia, spočívala v príprave hlavného jedla a predjedla v stanovenom limite 45 minút. Povinnou surovinou bolo v tomto ročníku kura. Pre všetkých boli k dispozícii rovnaké suroviny, ktoré organizátor vopred neprezradil a súťažiaci sa ich dozvedeli až na pódiu. Každý tím si mohol priniesť jednu vlastnú ingredienciu. Trojčlenná porota pracovala v zložení: šéfkuchár Vojto Arzt, finalistka šou Master Chef Michaela Králiková, a poslednou bola pre posilnenie objektívnosti porotkyňa z publika.
Víťazstvo si odniesol tím portálu Dámskajazda.sk. Ako predjedlo pripravil teplý šalát zo šampiňónov a jablka s valeriánkou poľnou a hermelínovým prelivom, hlavným jedlom bola kuracia rolka plnená grilovanou paprikou a bylinkovým fášom, bazalkové pyré, doplnené netradičným chrumkavým rukolovým šalátom a opečenou jarnou cibuľkou. Na druhom mieste sa umiestnil časopis Dobré jedlo, na treťom mieste v súťaži sa umiestnili redaktorky TASR.
Za farby Dámskajazda.sk súťažili Sandra Bombošová - šéfredaktorka portálu Dámskajazda.sk, Adriana Polakovičová - riaditeľka marketingu SITA, Petra Nemcová - riaditeľka obchodu monitoringu médií SITA, Eva Melichová - marketingový špecialista, Táňa Kubová - asistentka generálneho riaditeľa.
„Pred súťažou sme sa stretli na niekoľkohodinový tréning, kde sme testovali rôzne kombinácie chutí, jedál, predjedál a šalátov. Snažili sme sa odhadnúť, aké suroviny nám partneri Slovak Food Festivalu pripravia. Šéfkuchár Vojto Artz po vyhlásení výsledkov súťaže zdôraznil, že tím Dámskej Jazdy zvíťazil aj preto, že použil náročné postupy, ktoré by za 45 minút mal problém zvládnuť aj skúsený šéfkuchár. Ocenil tiež prezentáciu jedla, zohľadnenie trendov v gastronómii, doplnenie o redukovanú omáčku a výslednú vyváženú kombináciu chutí,“ dodáva Sandra Bombošová.