17. 1. 2014

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA



„ My nie sme teliatka alebo ovečky, kde máme všetci rovnaký názor. Niektorí naši poslanci Helenu Mezenskú určite podporia, niektorí určite nie."
Igor Matovič

"Keď to dvaja europoslanci, Peter Šťastný a Anna Záborská nazvali, že pri Šatanovi im to pripadá ako diskriminácia z pohľadu veku, myslím si, že lepšie nemohli vystihnúť môj osobný postoj. Tak isto mi to pripadá, že ešte túto olympiádu si Šatan zaslúžil, aby hral.
Igor Matovič


„Ahojte Svetielka, ak citite, ze by ste chceli pomoct pani poslankyni Helene Mezenskej zozbierat do zajtra stvrtka 9.januara 15 tisic podpisov, aby mohla kandidovat za prezidenta, tu je viac info o tom ako o 5 minut 12 je este stale moznost urobit vela Love, Silvia
Silvia Šuvadová

Prosím pomozte Helene Mezenskej vyzbierať do zajtra 9. januára 15000 podpisov vrámci SR, aby mohla kandidovať na prezidenta.
ĎAKUJEME VŠETKÝM VÁM, ČO POŠLETE čo i len JEDEN PODPIS. Ahojte Svetielka, ak citite, ze by ste chceli pomoct pani poslankyni Helene Mezenskej zozbierat do zajtra stvrtka 9.januara 15 tisic podpisov, aby mohla kandidovat za prezidenta, tu je viac info o tom ako o 5 minut 12 je este stale moznost urobit vela Love, Silvia
Silvia Šuvadová

" Právnici mi zabudli povedať, že dokončenie rozvodového konania znamená, že moje manželstvo oficiálne a definitívne skončí."
Jane Mulcahyová



"Kedy ma kúpiš do Borussie?",
Zlatan Ibrahimovič
"Musel by som predať celé mužstvo."
Jürgen Klopp
"Nie, nemusíš, prídem zadarmo!"
Zlatan Ibrahimovič