11. 3. 2016

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA




"Boľševická revolúcia z roku 1917 a premeny v ére ZSSR mali rozmanitý vplyv na svetové dejiny a významne prispeli k budovaniu západoeurópskej koncepcie sociálneho štátu."
Sergej Lavrov,ruský minister zahraničia

"Svetielka, namiesto nejakych statusov som sa rozhodla napisat modlitbu na podporu dnesneho volebneho dna.
Sobota patri vzdy Fialovemu plamenu a Sv.Germainovi. Fialovy plamen ma transformacne ucinky, je to plamen Slobody a Zmeny. Preto mame vzdy v sobotu potrebu cistit. Vacsina z nas cisti svoj pribytok, ale sobota je hlavne o cisteni nas samych. Ake priznacne je, ze v dnesny transformacny fialovy den rozhodujeme o buducnosti nasej krajiny smile emoticon
Modlitby su silnejsie ked sa povedia v nasobkoch tri. Teda 3,6,9.. krat. Ak sa vam teda tato modlidba pozdava a chcete pomoct aj takymto sposobom svojej/nasej krajine, povedzte si ju viac krat.
Modlitba na dnesny den:
V mene bozej pritomnosti JA SOM, volam na Fialovovy Transformacny plamen, aby aktivoval svoju zazracnu transformacnu silu v mojom byti, vedomi a vo svete.
Fialovy Plamen Bozieho Srdca,
napln ma svojim Svetlom kazdy den.
Transformuj a vyliec moju ludsku nedokonalost
do ligotaveho bozieho Diamantu a Kristovej perfektnosti.
V mene velkeho JA SOM, volam k sebe Svetlo tisic slnc z Velkeho Centralneho Slnka. Volam Anjelov Fialoveho Svetla, volam milovaneho Svateho Germaina, milovaneho Zadkiela a volam k sebe aj Svaty Amethyst, Omri Tas, vladcu Fialovej planety.
V mene Otca/Matky Boha, Ja Som Kto Som! Milovani, prosim a ziadam Vas, naplnte planetu Zem a hlavne moj Domov, moje S-LOVE-nsko nekonecnymi vlnami Fialoveho plamena!
Volam na pomoc Fialovy Transformacny Plamen Bozej Vole, aby sa manifestoval v tejto krajine Teraz a Navzdy a aby dnes manifestoval to co je potrebne pre Najvyssie Dobro nas vsetkych.
Nech Slovensko zotrva v aure Mieru, Lasky a Slobody!
Dakujem, ze toto je teraz vykonane podla Bozej Vole.
A takto to je.
Volte Srdcom, Svetielka"
Silvia Šuvadová

„Výsledky týchto volieb sú kostrbaté, komplikované, ale sú lepšie ako v roku 2012 .Ja nepoznám poslancov zvolených za ĽSNS, ale nie som si istý, že všetci sú fašisti."
Daniel Lipšic


„Já o tom auditu vůbec nic nevím. Vyšetřuje to OLAF, auditní orgán, policie. Já o tom nic nevím, obraťte se někde jinde. O žádné pokutě nevím, nikdy jsem o ní neslyšel a vůbec se mě to netýká. Není to moje. Je to nějaký firmy, která patří do holdingu.“
Andrej Babiš ku kauze Čapí hnízdo

 “Sieť nie je kŕdeľ vrabcov, ktorý sa rozpŕchne pri prvom výstrele zo vzduchovky. Tí, ktorí túžili po rýchlom úspechu a úžitku sú sklamaní, ale jadrom Siete sú a zostanú ľudia, ktorí z nej urobia dlhý a dobrý príbeh.”

Radoslav Procházka