10. 2. 2017

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA



"Vďaka za záujem, ale kokoti sú na oficiálnom profile. 😂 Tu sa neblokuje."
Milan Mazurek, poslanec NR SR na otázku Aký bol kebab?

„Je mi ľúto všetkých tých ľudí, ktorých títo ľudia svojim heroizmom klamú. Tiež mám svoje city! Tu sa teraz nemáme hádať, koho povešíme. Čo sme my s prepáčením opice, aby nás tuniakych Čech učil cestovať na vlakoch?!  Všetkých tých voličov týchtoch politických strán by som fakt chcel povedať, nech si aspoň pozrú niečo v histórii o týchto ľuďoch. Politické strany spýtajte sa vo svete, či môžu sedieť dozorných radách manželky sídlach strán!“
Andrej Danko

„ Čo sa týka nejakej rasovej otázky, ja patrím k bielej rase, ja svoju rasu milujem, som rád že som biely, nechcel by som byť čierny, hnedý alebo kakaový. Ja som fašizmus nikdy nepodporoval. Doma sme mali tisíce zajacov, sliepky, nezabil som ani jedného. Ja neviem teda, v čom by som bol ten fašista.- Ak by si homosexuál bral lesbičku, a niekto by mu v tom chcel zabrániť, tak je to porušenie jeho ľudských práv. Ale keď sa dvaja muži idú sobášiť, to je neprirodzené. Na rozmnožovanie je potrebný samec a samička.“
Anton Čulen ,kandidát Ľudovej strany Naše Slovensko (ĽSNS) na verejného ochrancu ľudských práv 

"Žvásty o nejrůznějších kybernetických útocích jsou tak trochu móda."
Miloš Zeman

"Porovnávať USA s Putinovým Ruskom je ako porovnávať chirurga s Jackom Rozparovačom, lebo obaja režú ľudí nožm.,"
Garry Kasparov


"Putinova administratíva v Moskve zrejme žiada, aby som sa ja, váš pokorný korešpondent, ospravedlnil za to, že som povedal, že starý Vlad je vrah... Takže už pracujem na ospravedlnení, ale môže to chvíľu trvať. Možno sa toho dočkáte okolo roku 2023."
Bill O'Reilly,moderátor televízie Fox News




"Úder, ktorý chcú uštedriť Turecku, je vyvolať hospodársky kolaps prostredníctvom zemetrasenia v blízkosti Istanbulu. Niektorí si z toho robia žarty, ale ja to beriem vážne. turecké orgány by mali pozorne sledovať všetky ponorky a plne vybavené lode pohybujúce sa pri severozápadnom pobreží Turecka "
Melih Gökček, starosta Ankary

"Hoci od inaugurácie ubehlo iba niekoľko týždňov, nenašla som zatiaľ nič, na čom by som mohla spolupracovať s prezidentom Bushom."
Nancy Pelosiová ,Americká demokratická kongresmanka