7. 7. 2017

VÝROKY TÝŽDŇA

   VÝROKY TÝŽDŇA





„No ja môžem jebať. Ja nie som povinný s ňou vyprávať. Z Markízy jedna piča."
Vladimír Hladík ,predseda bytovej komisie mesta Šaštín-Stráže pre Reflex

„Samozrejme, je tu určitá pozícia výhrady Európskej únie. Ale Slovensko má určité špecifikum. A prepáčte, sme povinní spolupracovať s Ruskom, sme povinní mať s nimi vynikajúce vzťahy aj preto, že sme na nich svojimi surovinami odkázaní, sme na nich odkázaní vo veľa súvislostiach. Mňa zaujíma aj otázka v súvislosti s ministerstvom obrany, a to s doužívaním MiG-ov. Ja nebudeme pred Rusmi strkať hlavu do piesku.“
Anton Danko

,Prosím vás, poraďte mi. Ako sa volá taká žena, ktorá má také veľmi smutné meno? Nebojte, ja si spomeniem. Ja som týmto známa, že si nikdy neviem spomenúť, že, baby moje. Nemám pamäť na mená. Plačková! Hovorím to ale samozrejme s rešpektom k nej, lebo ju vôbec nepoznám.Tej pani bola položená otázka, že čo si myslí o slovenskom šoubiznise a ona odpovedala, že slovenský šoubiznis neexistuje, že taký pojem vôbec nie je, že sa všetci na to iba hráme. A ja len chcem povedať, že slovenský šoubiznis existuje... aj keď je maličký. Má jedinú smolu a nevýhodu, že sa občas do neho primiešajú ľudia, ktorých meno si neviem zapamätať a spomenúť si na nich."
Dara Rolins