JOJ Family
oslavuje svoje prvé narodeniny
„JOJ Family má za sebou prvý rok vysielania, počas ktorého sa dostala nad percento podielu na trhu, čo je popri silnej konkurencii domácich staníc v tak krátkom časovom horizonte veľký úspech. Tešíme sa, že spomedzi kanálov, s ktorými televízne skupiny zo Slovenska či Česka vstúpili na susedný trh, je JOJ Family jasne najsledovanejšia,“ hovorí Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group.
„JOJ Family sa etablovala ako stabilná televízna stanica, ktorá si našla svojich verných divákov. Často ide o publikum vyhľadávané zadávateľmi televíznej reklamy, pre ktorých sú diváci JOJ Family atraktívnou cieľovou skupinou,“ dopĺňa Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia, spoločnosti, ktorá televíziu zastupuje na českom trhu spoločne s jej sesterskou stanicou JOJ Cinema.
Od 5. septembra 2016 si JOJ Family naladilo už 6,5 milióna českých divákov (Reach ´000, CS 4+), čo je 67 % všetkých divákov (Reach %, CS 4+). Plnoformátová televízna stanica cieli na celú rodinu už svojim názvom. Kvalitná programová štruktúra, ktorá je postavená na česko-slovenských formátoch, slovenskej produkcii a českej klasickej tvorbe, oslovuje mesačne 2,4 milióna divákov (Reach ´000, CS 4+). Celodenný podiel na sledovanosti dosahuje 1 % (Share %, CS 15+), najsilnejšou cieľovou skupinou JOJ Family sú ženy vo veku 35 až 54 rokov.
Najsledovanejším programom na JOJ Family bola doteraz rodinná relácia V siedmom nebi, úspech u divákov majú tiež československé seriály Třetí patro, Žena za pultem, Chlapci a chlapi, Plechová kavalerie alebo Synové a dcery Jakuba skláře. Po úspechu československých filmov Tchán, Čas pracuje pro vraha či trilógii Bouřlivé víno, Zralé víno a Mladé víno sa JOJ Family rozhodla priniesť svojim divákom filmy zo 70. a 80. rokov aj na jeseň, napríklad tituly ako Kalamita, Čas sluhů, Petrolejové lampy alebo Skalpel, prosím.
Diváci JOJ Family sa môžu tešiť tiež na kriminálny seriál Ve jménu zákona, či na talianskeho herca Paola Villaggia, predstaviteľa legendárneho účtovníka Uga Fantozziho zo série filmov Maléry pana účetního. Pre najmenších divákov sú pripravené rozprávky Deváté srdce, Kočičí princ alebo Malá mořská víla.
JOJ Family si môže naladiť až 95 % obyvateľov Českej republiky na klasickú pozemnú anténu, šírená je v celoštátnom multiplexe 4. Na svojich televíznych obrazovkách ju nájdu tiež zákazníci českých satelitných, káblových a IPTV operátorov.
Zdroj dát: ATO – Nielsen Admosphere, 5. 9. 2016 – 4. 9. 2017