23. 3. 2018

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA







„Když včera byla demonstrace za svobodu slova, víte, za co ti demonstranti demonstrovali? Za svobodu televize vůbec ne. Za Kalouskovu televizi.Čtyři tisíce lidí protestovaly proti dvěma větám – buď je neznají a je to jejich chyba, anebo dokonce tam jdou se zlou vůlí. Jinými slovy uzavřeme toto téma, protože za blbost se musí platit a je mi těch chudáčků líto. Já si vždy vzpomenu na krásný citát Jana Wericha: Kde blbec, tam nebezpečnost. Tento člověk,Marek *Najbrt, je blbec.To není kritika umělecké obce, to je kritika jednoho, podle mého mírně řečeno neinformovaného režiséra.“
Miloš Zeman, český prezident!

„Aby som sa vyjadril aj k rekonštrukcii vlády: navrhujem, že ministrom financií by sa mal stať Bašternák, ministrom vnútra Kočner a premiérkou Trošková. Trošková už niečo pochytila, dúfajme, že pán premiér nechytil niečo od nej.“ 
Milan Kňažko

"Ja som preferoval televíziu Markíza, v TA3 bol náš zástupca a kto manažoval RTVS, to šlo mimo mňa. Ďakujem za pozvanie, veľmi rád prídem aj nabudúce.“
Peter Pellegrini

"Hry od spomínaného pána Sorosa idú,aj keď sa často hovorí, že čo už môže taký osemdesiatpäťročný pán, niekde za oceánom, riadiť veci na Slovensku. Nielen na Slovensku. Tretí sektor je príliš bohatý vzhľadom na zdroje, ktoré uvádzajú. Musí byť nejaký iný zdroj, musí ich niekto financovať a myslím si, že sú to takéto zaoceánske peniaze.“
Ľubica Laššáková

„Ste jeden geniálny redaktor, ale v živote neexistuje odpoveď áno alebo nie.“
Andrej Danko na otázku, či má byť policajný prezident odvolaný z funkcie.

"Ak by sme boli na škole, zobral by som ho za telocvičňu a vymlátil by som z neho dušu.V mladosti bol muž alebo chlapec, ktorý sa správal neslušne k ženám, väčšinou ten najtučnejší a najškaredší sukin syn v hre".
Joe Biden

"Bláznivý Joe Biden sa snaží tváriť ako tvrdý chlapík. V skutočnosti je slabý, mentálne aj fyzicky, ale zase sa mi vyhráža - už druhýkrát - fyzickým útokom. Nevie, s kým má dočinenia, išiel by dole rýchlo, tvrdo a s plačom. Nevyhrážaj sa ľuďom, Joe!"
Donald Trump