SLOVAK MEDIA NEWS
Bratislavský
magistrát tento rok navýšil výdavky na reklamu na sociálnych
sieťach, za 11 mesiacov na ne minul vyše deväťtisíc eur. Oproti
roku 2018 je to takmer štvornásobok. Agentúru SITA o tom
informoval hovorca Bratislavy Peter Bubla. "Sociálne siete,
ktoré používa približne 70 percent populácie, patria medzi
finančne najvýhodnejšie," vysvetlil Bubla s tým, že tento
rok zároveň ukončujú zmluvy na reklamu v tlači a rádiu, na čom
ročne ušetria vyše 46-tisíc eur. Sponzorované príspevky na
Facebooku a Instagrame sa týkajú väčšinou dopravných
príspevkov, ktoré majú obyvateľov upozorniť na dopravné zmeny.
Za mesiac minie magistrát na takúto reklamu asi 860 eur.
Podľa
Bublu neplatené príspevky na sociálnych sieťach nemajú dosah na
dostatočný podiel obyvateľov. "Reklama na sociálnych sieťach
nám umožňuje lepšie cieliť, a teda efektívnejšie využiť
finančné prostriedky. Napríklad pri dopravných uzáverách, ktoré
sa týkajú konkrétnej mestskej časti, vieme vďaka reklame lepšie
zacieliť práve na skupinu obyvateľov, ktorých sa tieto obmedzenia
najviac dotknú," vysvetlil Bubla. Náklady na platené
príspevky na sociálnych sieťach financujú zo svojho rozpočtu.
Bezplatne komunikujú aj cez LinkedIn a YouTube. Magistrát
obyvateľov informuje o zmenách aj prostredníctvom informačných
červených tabúľ rozmiestnených na rôznych miestach v
Bratislave. Tie informujú napríklad o plánovaných výruboch a
orezoch mestskej zelene. Na červené tabule aj s tlačou v tomto
roku magistrát minul asi 3 700 eur.©2019, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázan