30. 11. 2019

SLOVAK MEDIA NEWS

SLOVAK MEDIA NEWS
Bratislavský magistrát tento rok navýšil výdavky na reklamu na sociálnych sieťach, za 11 mesiacov na ne minul vyše deväťtisíc eur. Oproti roku 2018 je to takmer štvornásobok. Agentúru SITA o tom informoval hovorca Bratislavy Peter Bubla. "Sociálne siete, ktoré používa približne 70 percent populácie, patria medzi finančne najvýhodnejšie," vysvetlil Bubla s tým, že tento rok zároveň ukončujú zmluvy na reklamu v tlači a rádiu, na čom ročne ušetria vyše 46-tisíc eur. Sponzorované príspevky na Facebooku a Instagrame sa týkajú väčšinou dopravných príspevkov, ktoré majú obyvateľov upozorniť na dopravné zmeny. Za mesiac minie magistrát na takúto reklamu asi 860 eur.
Podľa Bublu neplatené príspevky na sociálnych sieťach nemajú dosah na dostatočný podiel obyvateľov. "Reklama na sociálnych sieťach nám umožňuje lepšie cieliť, a teda efektívnejšie využiť finančné prostriedky. Napríklad pri dopravných uzáverách, ktoré sa týkajú konkrétnej mestskej časti, vieme vďaka reklame lepšie zacieliť práve na skupinu obyvateľov, ktorých sa tieto obmedzenia najviac dotknú," vysvetlil Bubla. Náklady na platené príspevky na sociálnych sieťach financujú zo svojho rozpočtu. Bezplatne komunikujú aj cez LinkedIn a YouTube. Magistrát obyvateľov informuje o zmenách aj prostredníctvom informačných červených tabúľ rozmiestnených na rôznych miestach v Bratislave. Tie informujú napríklad o plánovaných výruboch a orezoch mestskej zelene. Na červené tabule aj s tlačou v tomto roku magistrát minul asi 3 700 eur.

©2019, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázan