15. 5. 2020

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA




"Pred 75 rokmi sme zastavili Hitlera. Kto zastaví Angelu Merkelovú? Podarilo sa jej naplniť Hitlerov sen o kontrole Európy!" 
Michael Zammit Tabona, Maltský veľvyslanec vo Fínsku

„Siska ma eviduje ako tvojho bieleho koňa ty chuj a mam to od najvyššieho človeka.“
Mária Trošková, bývala hlavná štátna kurva

„Vieš, že mám rada smer aj premiér, keď nepoznám osobne, lebo 12 rokov som bojoval pre smer a budem ďalej, lebo veľa sú môj kamaráti.“
Antonio Vadala, drogový díler

" Ale ja chcem byť slobodný, chcem hovoriť, čo si myslím a chcem sa pri tom tváriť, ako to cítim. Všimli si to asi už aj európski lídri. Možno majú zo mňa trochu šou, lebo nerobím klasickú diplomaciu. Ale stalo sa mi, že som napísal esemesku francúzskemu prezidentovi Macronovi, poprosil ho o pomoc v téme zrušenia platieb DPH medzi jej platcami, na čom vznikajú podvody typu Bašternák, a on mi odpísal, jasné, ideme do toho a zrazu sa veci hýbu. Na našom ministerstve zahraničných vecí len pozerajú, že toto sa vybavuje tak tri-štyri mesiace."
Igor Matovič

„Nech je príbeh mimoriadne inteligentného a hlavne svojprávneho poslanca NR SR Ľuboša Blahu mementom pre každého, kto si myslí, že s touto partičkou mafiánov, polobláznov a ľudí, do ktorých sa vtelil Duch svätý sa dá spolupracovať a že sa im dá veriť pokiaľ ide o dohody, ktoré boli urobené alebo sa robia. Chápem, že sa boja inteligentných ľudí, ale dohody sú dohody a treba ich dodržiavarť. Ak porovnám intelekt a pripravenosť Ľuboša Blahu a Igora Matoviča, je to akoby som porovnával Orbis Pictus od Komenského s Matovičovými Trnavskými novinami. Ak môže byť Boris Kollár šéfom parlamentu, tak Ľuboš Blaha by mal byť minimálne generálnym tajomníkom OSN. Na túto partičku neplatí nič iné, len tvrdá razantná opozičná politika, pretože klamú od rána do večera, vôbec nedodržiavajú programové vyhlásenie a už vôbec nerešpektujú dohody urobené bezprostredne po parlamentných voľbách.“
Robert Fico