Spravodajstvo a Chart Show na čele rebríčka sledovanosti,
rekordný trhový podiel seriálu Cennet
TV Markíza v stredu výrazne porazila konkurenciu aj s podvečernými Prvými Televíznymi novinami, magazínom Reflex a sériou príbehov Rodinné prípady.
Televízia Markíza má za sebou ďalší úspešný deň, v strategickej cieľovej skupine 12-54 obsadila v stredu, 3. júna 2020, tri najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti a vo všetkých najdôležitejších slotoch výrazne porazila konkurenčné programy.
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 8,5 % a trhový podiel 29,8 %. Aktuálne informácie o počasí TV Markíza sprostredkovala 556-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov.
Na druhej priečke sa v cieľovej skupine 12-54 umiestnila hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá zaznamenala rating 7,4 % a trhový podiel 29,6 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 463-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Jednoznačným víťazom v rámci večerného programu po 20:30 sa stala obľúbená Chart Show, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 6,4 % a trhový podiel 21,3 %. Konkurenčné televízie výrazne zaostali, pôvodný seriál 1890 zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 9,7 % a film Vraždy v Guérande na Jednotke RTVS podiel na trhu 8,2 %.
Výborne sa darilo aj podvečernej sérii príbehov Rodinné prípady, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 4,3 % a trhový podiel 23,5 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel iba 11,8 %.
Jasnou prvou diváckou voľbou boli v stredu tiež podvečerné Prvé Televízne noviny (rating 4,3 % / share 28,4 % v CS 12-54) a magazín Reflex (rating 4,0 % / share 24,8 % v CS 12-54). Seriál Ochrancovia dosiahol na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 5,9 % a relácia Noviny ešte nižších 5,3 %.
Prvé miesto v rebríčku sledovanosti menších staníc obsadila televízia Doma s úspešným tureckým seriálom Cennet. Včerajšia epizóda dosiahla v cieľovej skupine 12-54 nadpriemerný rating 2,7 % a doposiaľ absolútne rekordný trhový podiel 8,6 %, vychutnalo si ju celkovo 225-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Obzvlášť si však podmanila mladé diváčky vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré stanici Doma v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 30,8 %.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,7 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 34,0 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA