23. 10. 2020

VÝROKY TÝŽDŇA

 VÝROKY TÝŽDŇA





"Viete si predstaviť, že prehrám? Čo budem robiť?," uvažoval Trump pred voličmi a dodal: "Nebudem sa cítiť veľmi dobre. Možno budem musieť opustiť krajinu. Neviem." 
Donald Trump


„Prezidentka nemusí byť informovaná o každom kroku v armáde, keďže nie sme v čase vojny. Hlavná veliteľka ozbrojených síl je ceremoniálna funkcia. „ 
Igor Matovič

 "Áno, je to odvážne. Toto odvážne riešenie môže byť víťazné. Slováci v hokeji... Mne to stále rezonuje. Išli sme ako malá krajinka a stali sme sa majstrami sveta. Ja si prajem, aby toto bol taký istý úspech, aby sme boli majstrami sveta v zvládnutí korony, lebo v prvej vlne sme to dokázali. Boli sme majstrami sveta s obyčajnými rúškami, s obyčajnými rúškami, lebo všetko ostatné nebolo dostatočne pripravené. Teraz ideme zase niečo radikálne a ja prosím vás, vyzývam vás, buďme zodpovední a staňme sa majstrami sveta. Máme na to. My na to máme, dokázali sme to v športe, dokázali sme to v lyžovaní, dokázali sme to v cyklistike, v hokeji, dokázali sme to v prvej vlne korony a ja verím tomu, že to vieme dokázať aj v druhej vlne."
Eduard Heger
 
 


„Pani prezidentke som o pláne vopred nehovoril dovtedy najmä preto, lebo som si zobral k srdcu jej opakovane verejne vyslovené volanie po tom, aby vláda informovala až o tých veciach, ktoré sú definitívne isté.“
Igor Matovič 

„Každý krok na ochranu života je posunom dopredu. Dnes sme zastali v minulom storočí." 
Anna Záborská