4. 6. 2021

VÝROKY TÝŽDNA

 VÝROKY TÝŽDNA 


Na obrázku môže byť 3 ľudia, jedlo a text, v ktorom sa píše „Igor Matovic ✓ min. ' Ked' prídete na Ministerstvo kultúry s vajíčkami v ruke popriat všetko na človiečiku dušou dietata radost veliká čistou 330 Tosemilíbí Tose mi 20 komentáru 4 sdílení Okomentovat Sdílet“






" Záchranná misia sa podarila, ľudia a firmy sú oslobodené a nebudú rukojemníkmi jednej z koaličných strán."
Igor Matovič



„Pre mňa vzhľadom na to, že každý druhý týždeň cestujem v rámci Európy niekam, a nie všetky krajiny uznávajú neregistrovanú vakcínu Európskou liekovou agentúrou, bohužiaľ sa budem musieť rozhodovať pre inú, hoci by som sa rád zaočkoval Sputnikom.“
Igor Matovič

 
„Áno, som konšpirátor, lebo som si dovolil mať vlastný názor a neveriť všetkému, čo mi systém tlačí do hlavy. Máte právo veriť čo chcete, máte právo ma nazvať konšpirátorom, lebo ja som nikto len Ibrahim Maiga, a oni sú páni dokonalí zvaní Ministerstvo zdravotníctva a preto len oni môžu mať pravdu, lebo tak hlásia.“
Ibrahim Maiga
 



"Máme správy, ktoré nás vzhľadom k veľkosti tohto muža všetky ohromili. Reč je o Williamovi Shakespearovi a jeho úmrtí. Budeme vás informovať o tom, ako a prečo k nemu došlo. Ako všetci vieme, bol to jeden z najdôležitejších spisovateľov – pre mňa majster a vzor. Tu ho máme. Bol prvým mužom, ktorý dostal vakcínu proti koronavírusu.„
Noelia Novillo, argentínska moderátorka

 

"Nemožno to však urobiť, ak ostanú v riadiacich funkciách v štátnej správe zabetónovaní smeráci, mosťáci a kto s nimi ešte vládol. Treba oddeliť štátnych úradníkov od politiky, len, bohužiaľ, Smer-SD si dosadil na všetky vedúce pozície v štáte vlastných ľudí, potom zmenil rok pred voľbami zákon, aby ich tam mohli zabetónovať, Dnes je spolitizovaná štátna služba, skoro všade sú na riadiacich postoch smeráci a keď chcú dať priestor čestným ľuďom bez straníckej príslušnosti, treba im ho vytvoriť."
Igor Matovič