14. 4. 2008

Otvorený list riaditeľovi

Otvorený list riaditeľovi
Vážený pán Mgr. Juraj Dobiš,
Týmto oznamujem, že som sa rozhodol Vám darovať 8 tisíc slovenských korún. Dôvod ? Zrejme ich veľmi potrebujete. Dôkaz ? Inak, by ste mali uzatvorené povinné zákonné poistenie na vašom aute Mercedes Benz a nemuseli by ste teraz klamať poisťovňu, že ste do môjho auta 30.1.2008 v areáli STV nenarazili. Ako iste viete, videlo to viacero našich zamestnancov, vrátane vašej manželky a konateľky firmy Ormonde s r.o., na ktorú je auto, ktoré používate, napísané. Trochu má mrzí, že vo vrcholovom manažmente firmy, v ktorej pracujem, sedí taký nečestný človek ako ste Vy. Aj pre našich divákov a koncesionárov musí byť sklamaním, ak nečestný človek rozhoduje o celej výrobe významnej verejnoprávnej inštitúcie s vyše miliardovým rozpočtom. Začínam strácať aj posledné ilúzie, že STV čakajú lepšie časy. O vašej nečestnosti svedčí fakt, že v deň keď ste narazili do zaparkovaného vozidla, ste dokázali (síce bez pozerania sa do oči, čo vy nikdy nerobíte) klamať, že vami zavinenú nehodu ohlásite dobrovoľne na druhý deň, výmenou za odvolanie privolanej polície. Vtedy som samozrejme netušil, že sa polície chcete zbaviť, pretože nemáte zákonné poistenie, ktoré ste si urýchlene uzatvorili až na druhý deň. Zrejme ste sa na mne dlho zabávali, keď som uveril pani konateľke, že potvrdenie o poistke máte „niekde doma založené“. Ja som si však bol istý, že mi dávate sľub, nielen riaditeľa, ale predovšetkým chlapa. Je pre mňa preto zarážajúce, že dnes poisťovni tvrdíte, že nie ste si vedomý toho, že ste do môjho auta 30.1.2008 narazili. Pre vašu informáciu: ja som za jeho opravu zaplatil 5000 Sk,- spoluúčasť a o ďalších 3000 Sk.-, mi poisťovňa zvýšila poistné, keďže som využil svoju havarijnú poistku. Právnici a kolegovia mi radia, aby som na Vás dal trestné oznámenie za poškodenie cudzej veci a žiadal náhradu škody. Ja som sa ale rozhodol, že Vám tie peniaze radšej darujem. Nie preto, že sa Vás bojím, keďže ste riaditeľ a ja zamestnanec (to by som potom nepísal ani tento list), ale preto, že s človekom ako ste Vy sa nechcem stretávať viac ako je to nevyhnutné, teda aj na súdoch. Stačí, že Vás občas stretávam v televízii, čo mi rozhodne nepridáva na nálade.
S pozdravom / meno máme k dispozícii /