4. 4. 2008

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

" Nemal som dôvod dôverovať tomu, že voľba v starom zložení by neprebehla do konca .Zodpovednosť za stav televízie počas riaditeľovania Hrehu odmietam". Bohumír Bobocký, predseda rady STV

"Chcem vyzvať pána Mikloša, keď je taký statočný, poctivý a chudobný, ako o sebe tvrdí, nech ide na detektor lži a nech odpovedá na otázky, ktoré sa týkajú provízii pri privatizácii SPP. Ten detektor vybuchne od tých klamstiev, ktoré bude musieť pán Mikloš narozprávať." Robert Fico

" Naplivali jste mi do ksichtu. Velice pochybuji o tom, zda chci mluvit se slepými a hluchými. Okrádáte lidi a zaměstance o teplá jídla prostřednictvím stravenek. " Mirek Topolánek

" Dorotu poznám dlhšie. Bola už aj u mňa doma na návšteve. Otvorene však hovorím, že ja som Dorotu na tom cédečku nechcel. Len preto, že je Filipova dcéra, tak chce na cédečku spievať? A tiež sa pýtam: odkedy je Dorota Nvotová speváčka? Ja ju tak nevnímam. Možno niekto iný áno, ja však nie. Skôr ju beriem ako herečku. A ďalšou vecou je to, že Dorota by možno aj na tom cédečku bola, keby tu bola. Ale bola preč, v nejakej zasr..ej Indii. Dorota by si mohla zistiť, že som ju v decembri zháňal, ibaže tu nebola. A ja som 23. decembra odchádzal na mesiac do Mexika. Žiaľbohu sme sa na Slovensku nestretli. Je mi ľúto, že trepe takéto sprostosti a potom vyzerá ako hlúpa koza. Okrem toho, ja som o tejto platni hovoril, a to si ona zrejme, bohužiaľ, nikde neprečítala, že výber umelcov, ktorí na nej účinkujú bol taký, že na nej nebudú interpreti, ktorí priamo spolupracovali s Jarom Filipom." Ivan Tásler

„Priateľov máme rôznych, hoci každý si ich má vyberať. Nemôžete však niesť zodpovednosť za to, čo robia, pokiaľ s nimi oficiálne nekooperujete. Zatiaľ to vidím tak, že pán Glváč do toho nebol priamo zainteresovaný.“ Dušan Čaplovič

"Nemôžeme pripusiť , aby sa smeli používať aj iné, ako oficiálne schválené učebnice . Mohlo by sa nám tak stať, že deti by sa učili z kníh, za ktorými stoja rôzne sekty či dokonca neonacistické skupiny, Osobne dostávam stovky listov od rodičov ale aj z iných zdrojov, v ktorých ma informujú, že takéto snahy o preniknutie do vyučovacieho procesu na Slovensku existujú. " Ján Mikolaj

"Z komunistického Československasom musel v roku 1980 odísť, pretože som sa postavil proti eštebákom, ktorý rozpredávali majstrovský tím Slovana Bratislava. Keď som sa proti tomu postavil, vyhrážali sa mi, že skončím v reprezentácii." Peter Šťastný

" Teším sa ako vybuchne detektor lži po tom, čo bude Ivan Mikloš klamať v súvislosti s províziami za privatizáciu SPP". Robert Fico

" Niektoré ženy sa ma pýtali, či som taká štíhla, pretože súložím celý deň. A ja im na to hovorím: V skutočnosti áno! A stavím sa, že by to robili tiež, keby boli vydaté za Davida Beckhama.“ Victoria Beckham