23. 1. 2015

VÝROKY TÝŽDŇA

                 VÝROKY TÝŽDŇA  

"Dnešným zákerným rokovaním Václav Mika definitívne pochoval a zabil Lampu v RTVS. Je mi to veľmi ľúto. Urobíme v nasledujúcich dňoch a týždňoch všetko pre to, aby slobodné diskusie Pod lampou neboli na Slovensku umlčané."
Štefan Hríb


„ V štatúte RTVS stojí, že ako moderátorka nesmiem robiť reklamu, a toto reklama nebola. Nesmiem ju robiť na nejaký produkt alebo službu, a toto nebol produkt ani služba. Nie je to reklama a ani politická reklama. Neporušila som zmluvné podmienky s RTVS ani nič podobné. Z televízie sa mi zatiaľ nikto neozval, takže predpokladám, že oni s tým problém mať nebudú. Bohužiaľ, väčší problém ako môj zamestnávateľ s tým majú médiá. Pozrite sa – nikde som sa nevyzliekla, nerobila som reklamu ani na drogy, ani na prostriedky na podporu erekcie a podobné veci. Nepovedala som nič zlé a ani nič hanlivé – dokonca v klipe neodsudzujem ani homosexuálov samotných. Sama mám priateľov homosexuálov, nesmierne si ich vážim, sú to skvelí ľudia. Sú to kvalitní a hodnotní ľudia ako my. Nie je pravda, že by som ich tým klipom nejako odsudzovala. Chcela som ním iba povedať, že si vážim rodinu ako uholný kameň spoločnosti. A jednoducho bez rodiny – otca a mamy – by tu nebol ani jeden z nás.“
  Natália Žembová

"Koncentračný tábor Osvienčim oslobodil prvý ukrajinský front. V ten januárový deň tam boli Ukrajinci a práve oni otvorili bránu na tábore,"
Grzegorz Schetyna , šéf poľskej diplomacie


„Týmto krokom sa ešte viac priblížime k cieľu dosiahnuť generáciu bez fajčenia.“ 
Jane Ellisonová, námestníčka britského ministerstva zdravotníctva na zavedenie cigaretových balíčkov bez udania značky