20. 4. 2018

VÝROKY TÝŽDŇA

          VÝROKY TÝŽDŇA







"Oslabovanie slovenskej vlády a vôbec slovenskej štátnej moci pokračuje. Nevolil som žiadnu stranu súčasnej vládnej koalície, ale inú vládu v súčasnosti na Slovensku nevidím. Preto som proti demonštráciám mládeže, za ktorými vidím manipuláciu. Preto sa zúčastňujem zhromaždenia občanov s alternatívnym postojom k súčasnej situácii."
Ján Čarnogurský


"Maďarský ľud môže byť šťastný, že má vodcu akým ste Vy, veľký podporovateľ umenia a kultúry."
Placido Domingo

„Jediná pravdivá veta z celého tohto je domnienka, že možno sú to zaoceánske peniaze, všetky predchádzajúce nepatrili mne. Povedala som – neviem či ospravedlnenie – ale vyjadrila som sa, že sa ospravedlňujem a že častokrát, keď niečo vidíme na papieri, nezhoduje sa to s tým, ako to myslíme. Tie prvé vety určite nie. Ja som povedala tú poslednú vetu o zaoceánskych peniazoch, tie ostatné určite nie.“
Ľubica Laššáková

"Zdá sa, že americká žurnalistika sa pridala k strednému prúdu. Tí, ktorí udelili túto globálne uznávanú Pulitzerovu cenu, sa tiež pridali k danej komunite. To je aj dôvod, prečo niet čo komentovať; všetko, čo môžeme spraviť, je pokrčiť plecami a dúfať, že v nastávajúcich rokoch bude Pulitzerova cena udelená za niečo, čo má naozajstný zmysel."
Vladimir Soloviov,predseda Zväzu novinárov Ruska