11. 11. 2018

Svoloč útočí

Svoloč útočí

A kolotoč sa krúti ďalej... Najprv bolo terba zabiť Kuciaka, aby dnes mohli oslavovať víťazstvo :-) Aj takto sa to robí :-) Tieto voľby znova ukázali, že vyhrali peniaze a nie zdravý rozum - len emócie. Ja som spravil osobne maximum s minimálnymi zdrojmi - zo štyroch nastrčených kandidátov,ktorých som označil (Vallo BA, Javorka RK, Poláček KE, Meričko HE) som uspel len v Ružomberku, kde Javrorka neprešiel. Dnes totiž keby ste mali aj lauráta nobelovej ceny ale nemali fianančné skupiny za sebou - tak zvolený nebudete nikdy. Keby som mal len 10% zdrojov z toho čo minuli na kampaň títo nastrčenci a mohol zaplatiť malý team ľudí na spracovanie komplexných informácií o nich - nikdy by neboli zvolení... Nevadí... tu som si pozrel toho podvodného arogantného Valla a jeho kámašov - bebľavého Beblavého a alžírčana Štefunka z PS a už ma naplo... Dajme im teda príležitosť realizovať svoje slizké slušné a transparentné sľuby - dajme ľuďom čo si zvolili a uvidíme... mám dojem, že takto pôjde naša revolúcia ešte rýchlejšie ako keby tu zostal SMER :-) Veľké nádeje sa totiž vo väčšine prípadov premieňajú vo veľké sklamania, resp. ako hovorí klasik: "Nádej je dobrými raňajkami, ale zlou večerou.“ Tak pozrite si príhovor tzv slušných ľudí a pamätajte na neho v budúcnosti.... hlavne tí čo túto čvargu volili (ešte aj Ďakujem musel Vallo prečítať z papiera):
 Martin Dano