12. 11. 2018

Volebný víkend na TA3 s mimoriadnou sledovanosťou

Volebný víkend na TA3 s 

mimoriadnou sledovanosťou

Volebné vysielanie TA3 si v cez víkend pozrelo celkovo milión šesťstotisíc divákov. Počas nedele sme v cieľovej skupine divákov starších ako dvanásť rokov boli štyri a pol hodiny jednotkou na slovenskom televíznom trhu.
Mimoriadne volebné štúdio, ktoré sme vysielali v sobotu od desiatej hodiny večer do tretej hodiny ráno dosiahlo medzi top manažérmi s vysokoškolským vzdelaním 17,5 % podiel na trhu. Počas vysielania nedeľného volebného štúdia od deviatej hodiny predpoludním sme v rovnakej cieľovej skupine dosiahli až 29% podiel. V oboch prípadoch sme tak boli jednotkou na trhu a zároveň web TA3.com dosiahol najvyššiu návštevnosť za posledných 8 mesiacov.
Ako zdroj informácií si TA3 počas volebného víkendu nevybrali iba diváci, ale aj slovenské médiá, ktoré citovali televíziu TA3 v rôznych mediálnych príspevkoch takmer 130-krát.