30. 1. 2019

SLOVAK MEDIA NEWS

SLOVAK MEDIA NEWS

Vlastným spravodajstvom päť minút pred každou celou hodinou, regionálnym dopravným servisom a tímom, ktorý mapuje dianie v Trnave, Hlohovci, Piešťanoch a okolí, disponuje Trnavské rádio. V týchto dňoch štartuje novú kampaň Čo je trnavské, to je dobré.
"Obsah vysielania Trnavského rádia vzniká autenticky tu, v regióne. Rovnako hudobná dramaturgia dáva veľký priestor domácim kapelám. Sme lokálpatrioti,“ povedal programový riaditeľ Dušan Vančo. Pavol Jurák, spolumajiteľ rádia dodal, že "rádio žije presne tým, čím žijú ľudia". "Zdôrazňujeme len to, že Trnava je dobrým miestom pre život a rádio je súčasťou tohto pozitívneho diania," uviedol. K pravidelným reláciám patrí okrem iného Streda v župane, kde predseda Trnavského samosprávneho kraja Jozef Viskupič alebo jeho spolupracovníci informujú o dianí v kraji a pripravovaných akciách.
Trnavské rádio je regionálna rozhlasová stanica vysielajúca z Trnavy na frekvencii 103,9 MHz alebo cez www.trnavskeradio.sk od 17. novembra 2017. Signálom pokrýva okolie Trnavy s potenciálnym dosahom na 130.000 obyvateľov. Vizuálnu identitu rádia dlhodobo zastrešuje brandingová agentúra Malina Studio, ktorá pripravila aj koncept vizuálov kampane.

Copyright © TASR 2019


Ministerstvo kultúry v januári vyradilo titul Ginn Martina Daňa zo zoznamu periodickej tlače. Spravilo tak po porušení tlačového zákona. Vydavateľ rezortu neoznámil zmenu svojho názvu a tiež nedoručil výtlačok periodika.

Zdroj: medialne.sk