Duel prezidentských kandidátov sa stal
najsledovanejším utorkovým programom
Mimoriadna predvolebná diskusná relácia s názvom Prezidentské voľby 2019 - Duel kandidátov sa v utorok, 26. marca 2019, stretla na obrazovkách televízie Markíza s výrazným diváckym záujmom, v oboch hlavných cieľových skupinách išlo o najsledovanejším program dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla 60-minútová relácia nadpriemerný rating 9,8 % a trhový podiel 26,2 %, pričom v čase vysielania bola silnou jednotkou na trhu. Atraktívnu debatu moderátorov Zlatice Švajdovej Puškárovej a Michala Kovačiča s prezidentskými kandidátmi Zuzanou Čaputovou a Marošom Šefčovičom si nenechalo ujsť celkovo 639-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Strieborná priečka v utorkovom rebríčku sledovanosti patrila rodinnému seriálu Oteckovia, ktorý podvečer naďalej jednoznačne dominuje trhu. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol výborný rating 9,3 % a trhový podiel 36,9 %. Konkurenčná súťaž Lucky room zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 5,2 %. Ďalšie zaujímavé príbehy najobľúbenejších slovenských oteckov si v stredu nenechalo ujsť 478-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
V rámci ponuky spravodajských relácií sa najlepšie darilo Televíznym novinám, ktorým patrilo tretie miesto medzi najsledovanejšími programami dňa. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali rating 8,9 % a trhový podiel 28,3 %, súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť celkovo 565-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Štvoricu divácky najúspešnejších utorkových programov uzatvára relácia Počasie s ratingom 8,5 % a trhovým podielom 25,1 % v cieľovej skupine 12-54.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 30,2 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA
Copyright © TASR 2019