14. 2. 2020

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA



„Má v sebe cnostnú myšlienku ochrany žien, o tom nikto nepochybuje, a je to v týchtoch pasážach úžasný dokument. Ale má skryto v sebe ustanovenia o pojmoch ako LGBTI žena. Náš právny poriadok nevie, čo je to LGBTI žena.  Ja by som sa pýtal mimo relácie, čo je to LGBTI žena. Ako chcete chrániť ženu, keď nemáte definíciu ženy? Vzájomnú úctu pri diskusií o problému, ale nehádzajme tu na seba špiny, vy ste takí a vy ste takí. Neexistuje taký človek, ani ten Kočner malý, ani nikto iný, kto by mne niečo prikázal. Ja som jediný v tejto republike, komu komisia posudzovala nejakú rigorózku a ktorého taktom za toto deptajú. Ja odmietam liberalizmus, to zničí slovensko. Prvého tretí budú voľby o tom...O čom to vy teraz... Vy ste sa dal svätenou vodou? Vy ste sa teraz prebral? Narodil? O čom rozprávate? Mne idete ešte Martina Rázsusa vyčítať z roku tisíc... neviem, 937? Stalo sa, že mladá že sa stalo s neskúsenosťou prezidentkou Slovenskej republiky. Mňa vôbec nezaujímate.“

Andrej Danko


“V Bratislave sa nežije skutočný život, tak ako sa nežije skutočný život v zahraničí.Ľudia poďte voliť, nenechajte rozhodnúť hŕstku ľudí, ktorá sa na Slovensko možno už ani nevráti. A keď tak iba opraviť zuby,"
Peter Pellegrini 


"Domnievam sa, že keby sme tu sedeli ešte týždne, tak sa dozvieme, že Rusko podpísaním zmeniek zachraňoval klimatické zmeny, rozšírenie koronavírusu a aj svetový mier. Našťastie dokazovanie bolo vyhlásené za skončené.“
Ján Šanta, prokurátor


"Toto vyprovokovala opozícia a médiá. Tak to máte. Pani excelencia zo skládky pezinskej nech sa rozhodne, čo urobí. Nech povie, že to nechce.“
Robert Fico

„Prečo by som to mal niekomu rozprávať, aby ma nejaký Specnaz uniesol a donútil ma mu ich dať."
Marian Kočner