10. 3. 2020

TA3 za uplynulý týždeň niekoľkokrát jednotkou na slovenskom televíznom trhu

TA3 za uplynulý týždeň niekoľkokrát 

jednotkou na slovenskom televíznom trhu


O aktuálne celospoločenské udalosti na Slovensku aj vo svete je u divákov spravodajskej televízie TA3 naďalej mimoriadne vysoký záujem. Hlavnými témami posledných dní sú povolebné rokovania o zostavení novej vlády na Slovensku ako aj dianie okolo šírenia sa nového koronavírusu.
Za uplynulý týždeň bol denný priemerný trhový podiel vysielania televízie TA3 4,2 % (5. najvyšší priemerný týždenný share v histórii TA3).
Za obdobie od 2. do 9. 3. bola televízia viackrát jednotkou na trhu (v CS 12+ a hostia) spolu viac ako 4 a pol hodiny (presne 280 minút).
Web TA3.com opäť zaznamenal vysokú návštevnosť – za 10. týždeň viac ako 2 mil. zobrazení, čo je po minulom týždni 2. najvyšší výsledok v histórii TA3.
Top 5 programov TA3 podľa trhového podielu (CS 12+ a hostia) – všetky uvedené programy boli zároveň 1. na slovenskom televíznom trhu:
- Brífing I. Matoviča po rokovaní o budúcej vláde s A. Kiskom (štvrtok 5.3. 12:14) – shr 18,4 %.
- TB Za ľudí o vstupe do koalície (štvrtok 5.3. 15:35) – shr 17,3 % .
- Brífing B. Kollára po stretnutí s prezidentkou SR (utorok 3.3. 14:14) – shr 16,8 %.
- TB o koronavíruse Covid-19 na Slovensku (piatok 6.3. 11:44) – shr 15,1 % .
- Žurnál (štvrtok 5.3. 16:00) – shr 14,9 %.

©2004 - 2020 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené.
Zdroj peoplemetrových dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
Zdroj internetových dát IAB Slovakia