1. 4. 2020

Skupina Markíza bola trhovým lídrom v drvivej väčšine marcových dní, celodenne aj v prime-time


Skupina Markíza bola trhovým lídrom v drvivej väčšine 

marcových dní, celodenne aj v prime-time

Televízne noviny porazili konkurenciu v každý jeden deň uplynulého mesiaca, najsledovanejším programom na trhu sa v marci 2020 stala relácia Počasie, medzi nespravodajskými programami zvíťazila premiéra výnimočného rodinného filmu Obyčajná tvár.

Skupina Markíza si so stanicami Markíza, Doma a Dajto v uplynulom marci 2020 udržala stabilnú pozíciu jednoznačného lídra na slovenskom televíznom trhu. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla vynikajúci priemerný celodenný trhový podiel 27,0 % a konkurenčnú skupinu Joj (20,2 %) tak predstihla s rozdielom 6,8 percentného bodu. Jednotkou na trhu bola skupina Markíza v 29 z 31 marcových dní.
Taktiež aj samotná TV Markíza bola v marci 2020 suverénne najsilnejšou spomedzi slovenských staníc, keď v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala priemerný celodenný trhový podiel 20,3 %. Konkurenčná TV Joj (13,5 %) vykázala v rovnakom období rovnako o 6,8 percentného bodu slabší výsledok.