27. 4. 2020

SuperStar s novým rekordom, stala sa najsledovanejším zábavným programom roka


SuperStar s novým rekordom, stala sa

najsledovanejším zábavným programom roka 

Skupina Markíza v nedeľu zaznamenala doposiaľ najvyšší tohtoročný trhový podiel v prime-time 19:00-23:00, v sobotu výrazne zabodoval atraktívny skutočný príbeh Stratený v džungli.

Celosvetovo najúspešnejšia spevácka súťaž SuperStar na obrazovkách televízie Markíza prekonáva jeden rekord za druhým. Epizóda odvysielaná v nedeľu, 26. apríla 2020, sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala doposiaľ najsledovanejším zábavným programom tohto roka v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Tretia časť napínavého SuperVýberu, ktorá sa odohrávala v elegantných priestoroch divadla v Karlových Varoch, dosiahla v strategickej cieľovej skupine 12-54 doposiaľ rekordný rating 15,0 % a rovnako aj trhový podiel 36,1 %, pričom sa stala najsledovanejším programom dňa v rámci celého trhu. Medzitýždenne si obľúbená šou z hľadiska ratingu polepšila o 0,7 percentného bodu a trhový podiel jej narástol o 3,4 percentného bodu.
SuperStar v čase vysielania suverénne porazila konkurenčné programy, premiérový film Kincsem: Stávka na pomstu zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší trhový podiel 16,4 % a snímka Smrtiace tajomstvá na Jednotke RTVS podiel na trhu 3,7 %. Jedenásta epizóda SuperStar pritiahla k obrazovkám Markízy rekordných 655-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v porovnaní s minulotýždňovou epizódou ide o nárast o 21-tisíc divákov.
Včerajší úspech SuperStar bol skutočne fenomenálny, v oboch hlavných cieľových skupinách totiž išlo o doposiaľ vôbec najsledovanejšiu epizódu za posledné tri ročníky, teda od roku 2015. Skupina Markíza zároveň v nedeľu zaznamenala najvyšší tohtoročný trhový podiel v prime-time 19:00-23:00, ktorý dosiahol hodnotu až 37,8 %.
Ďalšie tri priečky v nedeľnom rebríčku sledovanosti patrili večerným spravodajským reláciám Počasie (rating 12,5 % / share 31,7 % v CS 12-54), Televízne noviny (rating 11,2 % / share 30,6 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 9,6 % / share 24,3 % v CS 12-54). Aktuálna predpoveď počasia sa stala najsledovanejším programom na trhu v širšej cieľovej skupine 12+, pozrelo si ju celkovo 691-tisíc divákov.
Jednoznačne najsledovanejšou politickou diskusiou uplynulého týždňa sa v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 stala relácia Na telo. Včerajšie vydanie, v ktorom moderátor Michal Kovačič privítal premiéra Igora Matoviča, dosiahlo skvelý rating 6,6 % a trhový podiel 25,5 %. Zaujímavú debatu o témach, ktoré aktuálne hýbu Slovenskom si nenechalo ujsť 426-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
V sobotu, 25. apríla 2020, na obrazovkách TV Markíza výrazne zabodoval atraktívny skutočný príbeh Stratený v džungli, ktorý sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal skvelý rating 10,3 % a trhový podiel 26,5 %, konkurenčný film Z cudzieho krv netečie dosiahol na TV Joj výrazne nižší trhový podiel 14,8 % a zábavná šou Záhady tela na Jednotke RTVS podiel na trhu 12,2 % Strhujúcu snímku s Danielom Radcliffom v hlavnej úlohe si vychutnalo 470-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stala relácia Počasie s ratingom 10,9 % a trhovým podielom 30,1 %. Aktuálne informácie o počasí si v sobotu nenechalo ujsť 629-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Tretie miesto v sobotnom rebríčku sledovanosti obsadili Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 9,8 % a trhový podiel 28,0 %. Hlavnú spravodajskú reláciu sledovalo 556-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA