SuperStar s novým
rekordom, stala sa
najsledovanejším zábavným programom roka
Skupina
Markíza v nedeľu zaznamenala doposiaľ najvyšší tohtoročný trhový podiel v prime-time
19:00-23:00, v sobotu výrazne zabodoval atraktívny skutočný príbeh
Stratený v džungli.
Celosvetovo najúspešnejšia spevácka súťaž SuperStar na obrazovkách televízie Markíza prekonáva jeden rekord za druhým. Epizóda odvysielaná v nedeľu, 26. apríla 2020, sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala doposiaľ najsledovanejším zábavným programom tohto roka v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Tretia časť napínavého SuperVýberu,
ktorá sa odohrávala v elegantných priestoroch divadla v Karlových Varoch,
dosiahla v strategickej cieľovej skupine 12-54 doposiaľ rekordný rating 15,0 % a rovnako aj trhový podiel 36,1 %, pričom sa
stala najsledovanejším programom dňa
v rámci celého trhu. Medzitýždenne si obľúbená šou z hľadiska ratingu polepšila o 0,7 percentného bodu a
trhový podiel jej narástol o 3,4
percentného bodu.
SuperStar v čase vysielania suverénne porazila konkurenčné programy,
premiérový film Kincsem: Stávka na pomstu zaznamenal na TV Joj v rovnakej
cieľovej skupine výrazne nižší trhový podiel 16,4 % a snímka Smrtiace tajomstvá
na Jednotke RTVS podiel na trhu 3,7 %. Jedenásta epizóda SuperStar pritiahla k
obrazovkám Markízy rekordných 655-tisíc
divákov vo veku nad 12 rokov, v porovnaní s minulotýždňovou epizódou ide o nárast o 21-tisíc divákov.
Včerajší úspech SuperStar bol skutočne fenomenálny, v oboch hlavných
cieľových skupinách totiž išlo o doposiaľ vôbec najsledovanejšiu epizódu za posledné tri ročníky, teda od roku 2015.
Skupina Markíza zároveň v nedeľu zaznamenala najvyšší tohtoročný trhový podiel v prime-time 19:00-23:00, ktorý
dosiahol hodnotu až 37,8 %.
Ďalšie tri priečky v nedeľnom rebríčku sledovanosti patrili večerným
spravodajským reláciám Počasie
(rating 12,5 % / share 31,7 % v CS 12-54), Televízne noviny (rating 11,2 % / share 30,6 % v CS 12-54) a Športové
noviny (rating 9,6 % / share 24,3 % v CS 12-54). Aktuálna predpoveď
počasia sa stala najsledovanejším
programom na trhu v širšej cieľovej skupine 12+, pozrelo si ju celkovo 691-tisíc divákov.
Jednoznačne najsledovanejšou politickou diskusiou uplynulého týždňa sa v
obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 stala relácia Na telo. Včerajšie vydanie, v ktorom moderátor Michal Kovačič privítal premiéra Igora Matoviča, dosiahlo skvelý
rating 6,6 % a trhový podiel 25,5 %. Zaujímavú debatu o témach, ktoré aktuálne
hýbu Slovenskom si nenechalo ujsť 426-tisíc
divákov starších ako 12 rokov.
V sobotu, 25. apríla 2020, na obrazovkách TV Markíza výrazne zabodoval atraktívny skutočný
príbeh Stratený v džungli, ktorý sa
v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším
nespravodajským programom dňa. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal skvelý rating 10,3 % a trhový podiel 26,5 %,
konkurenčný film Z cudzieho krv netečie dosiahol na TV Joj výrazne nižší trhový
podiel 14,8 % a zábavná šou Záhady tela na Jednotke RTVS podiel na trhu 12,2 %
Strhujúcu snímku s Danielom Radcliffom
v hlavnej úlohe si vychutnalo 470-tisíc
divákov vo veku nad 12 rokov.
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54
stala relácia Počasie s ratingom 10,9 % a trhovým podielom 30,1 %.
Aktuálne informácie o počasí si v sobotu nenechalo
ujsť 629-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Tretie miesto v sobotnom rebríčku sledovanosti obsadili Televízne noviny. V cieľovej skupine
12-54 dosiahli rating 9,8 % a trhový
podiel 28,0 %. Hlavnú spravodajskú reláciu sledovalo 556-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Dáta sú uvedené v meraní
LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA