29. 5. 2020

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„Mal som rúško na sebe, ale nechcel som novinárom dopriať tú radosť, aby ma v ňom videli.“
Donald Trump

„ Igor Matovič má žolíka, ktorého by mohol využiť, ak Richard Sulík nesplní jeden ústny sľub“.
Boris Kollár

„Nezavrel by som dvere pred Jánom Podmanickým – ani do strany, ani do klubu. Nevnímam ako kovaného smeráka, ale ako slušného človeka“,
Boris Kollár

„V Amerike potrebujeme viac modlitieb.“ 
Donald Trump


„Vychovali ma pre lepšie Slovensko. Viedli ma k slušnosti, spravodlivosti a zodpovednosti. Aj preto dnes môžem hovoriť o zodpovednej zmene v našej krajine.“

Reklama expremiéra Petra Pellegriniho



„Sám som pripravený zmeniť vzorec môjho správania sa, nehovorím k novinárom, ale o vzorci správania sa ako politika. Samozrejme, že sme dotrhaní, unavení a potrebujeme nových bojovníkov, ale nie teoretikov a slniečkarov.“
Robert Fico

„Na rozdiel od pána Miku sme sa dostali za pána Rezníka ako opozičná strana do spravodajstva. A to aj napriek tomu, že pán Rezník vedel, že my sme za jeho voľbu nehlasovali.“
Boris Kollár