31. 7. 2020

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA








„Možno by stálo za úvahu, aby sa právnou cestou bránil nielen pán Igor Matovič, ale aj príslušní predstavitelia školy a fakulty.“
Vladimír Zajačik (OĽaNO)

„Slovensko v minulosti preinvestovalo stovky miliónov eur do digitalizácie, avšak v mnohých prípadoch sa používajú systémy zo 70. a 80. rokov.“
Igor Matovič

„Dištancujem sa od vyjadrenia vedenia UK, ktoré popiera možnosť plurality názorov na pôde univerzity.“
Michal Greguš , dekan fakulty manažmentu

„Do projektu som vložil svoj um, myšlienky a program. Nikto ani neočakával, že by som do strany vkladal svoje peniaze, nakoniec, kde by som ich vzal? Celý život žijem iba zo svojho platu. Naspäť nič neočakávali, ani neviem, čo by mali očakávať. Rozhodli sa dať dobrovoľne a dávali z presvedčenia, Rodina ma pozná ako principiálneho človeka a hlavne chceli, aby v úrade prezidenta nebol človek, ktorý sa podvodne zapísal do komory advokátov. Všetko pripravujem a sťažnosť, samozrejme, podám. Ako som už v minulosti hovoril, tam nemôžem prehrať, ani keby som chcel.“
Štefan Harabin