Extrémne premeny Slovensko naberajú divákov
a opäť porazili konkurenciu
Celkovo najviac
divákov si v stredu v oboch hlavných cieľových skupinách pozrelo spravodajské
relácie Počasie a Televízne noviny, reality šou Farma zaznamenala doposiaľ
najvyšší trhový podiel.
Svetoznáma šou, ktorá ponúka extrémne obéznym Slovákom druhú šancu na život, si opäť podmanila divákov televízie Markíza. Tretia premiérová epizóda novej série reality šou Extrémne premeny Slovensko sa v stredu, 16. septembra 2020, stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa.
V obchodne podstatnej cieľovej
skupine 12-54 dosiahla šou v rámci aktuálnej sezóny doposiaľ najvyšší rating 7,4 % aj trhový podiel 24,5 %. Konkurenčné
televízie v rovnakej cieľovej skupine výrazne
zaostali, TV Joj odvysielala seriály Prázdniny (share 16,9 %) a Delukse
(share 10,4 %), Jednotka RTVS ponúkla film Vraždy v Pas-de-Calais (share 10,0
%).
Strhujúci príbeh mladej mamičky Juliány Kužmovej, ktorá napriek
komplikovanému vzťahu s rodičmi pod vedením trénera Maroša Molnára schudla neuveriteľných 65 kíl, pritiahol k obrazovkám 366-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Medzitýždenne si tak obľúbená šou polepšila
o 26-tisíc divákov a v rámci 3. série zaznamenala doposiaľ najlepší výkon.
Suverénnou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj
nasledujúca reality šou Farma, ktorá
si v cieľovej skupine 12-54 pripísala
rating 4,9 % a v rámci aktuálnej 12. série doposiaľ rekordný trhový podiel 28,8
%.
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných
cieľových skupinách stala relácia Počasie.
V cieľovej skupine 12-54 dosiahla výborný
rating 9,1 % a trhový podiel 31,7 %, nenechalo
si ju ujsť až 534-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Druhé miesto v stredajšom rebríčku sledovanosti patrilo taktiež v
oboch hlavných cieľových skupinách večernej spravodajskej relácii Televízne noviny. V cieľovej skupine
12-54 zaznamenala rating 8,1 % a trhový
podiel 31,2 %, súhrn najdôležitejších udalostí dňa si pozrelo 491-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Podvečernému vysielaniu aj v stredu
kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v
cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating
4,8 % a trhový podiel 28,0 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako
tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 10,2 %.
Prvé miesto v rebríčku sledovanosti menších staníc patrilo v
oboch hlavných cieľových skupinách už tradične tureckému seriálu Cennet na obrazovkách televízie Doma. Včerajšia epizóda si v
cieľovej skupine 12-54 pripísala vynikajúci
rating 2,8 % a trhový podiel 8,4 %, vychutnalo
si ju celkovo 222-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Seriálový hit plný
romantiky a silných emócií obzvlášť oslovil mladé diváčky vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré stanici Doma v čase
jeho vysielania zabezpečili trhový
podiel až 25,2 %.
Zabodoval aj nasledujúci premiérový turecký seriál Statočný a krásna, ktorý v oboch
hlavných cieľových skupinách obsadil
druhé miesto v rebríčku sledovanosti menších staníc. V cieľovej skupine
12-54 dosiahla včerajšia epizóda rating
1,8 % a trhový podiel 6,6 %, k obrazovkám pritiahla 152-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne podstatnej
cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00
(share 33,5 %).
Dáta sú uvedené v meraní
LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA