Originálna zábavná šou 2 na 1 suverénne
porazila konkurenčnú Zlatú masku
Víťazom sobotného
večera sa v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 stala slovenská premiéra
akčného kinohitu John Wick 3. Najviac divákov si v sobotu aj v nedeľu
pozrelo reláciu Počasie.
Najlepšia nedeľná zábava je na obrazovkách televízie Markíza! Obľúbená zábavná šou 2 na 1 potvrdila svoje kvality aj v ostrej konkurencii celosvetovo úspešného zahraničného formátu a v nedeľu, 13. septembra 2020, sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa.
Premiérová epizóda autorského
programu moderátorov Adely Vinczeovej
a Dana Dangla s exkluzívnym hosťom,
slovenskou hokejovou legendou Mariánom
Gáboríkom, dosiahla v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 víťazný rating 7,2 % a trhový podiel 21,7 %.
Konkurenčná šou Zlatá maska na TV Joj výrazne zaostala, keď v rovnakej cieľovej
skupine zaznamenala podiel na trhu iba 12,8 %. Večer plný bláznivých úloh,
zaujímavého rozprávania a skvelej zábavy pritiahol k obrazovkám trhového
lídra celkovo 363-tisíc divákov
starších ako 12 rokov.
Zlatá maska podľahla konkurencii aj v Českej republike na
obrazovkách TV Prima, keď diváci v oboch hlavných cieľových skupinách
15-54 a 15+ uprednostnili filmovú ponuku na ČT1 a TV Nova.
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54
stala relácia Počasie, ktorá
zaznamenala rating 8,2 % a trhový podiel
25,9 %. Aktuálne informácie o počasí si nenechalo ujsť 464-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Trojicu divácky najúspešnejších nedeľných
programov uzatvára hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 7,2 % a trhový podiel 25,2
%. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa sledovalo
na Markíze 439-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Najsledovanejšou politickou diskusiou na trhu bolo aj
tentoraz Na telo s Michalom Kovačičom,
vydanie s hosťami Veronikou Remišovou
(Za ľudí) a Richardom Rašim
(Hlas-SD) dosiahlo rating 3,6 % a trhový
podiel 20,6 % v cieľovej skupine 12-54. Zaujímavú debatu na aktuálne
politické témy si pozrelo 277-tisíc
divákov vo veku nad 12 rokov.
Markíza ovládla najvyššie priečky rebríčka sledovanosti aj v
sobotu, 12. septembra 2020. Najsledovanejším
programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 5,9 % a trhový podiel 24,2
%, k obrazovkám pritiahla celkovo
401-tisíc divákov.
Druhé miesto v sobotnom rebríčku sledovanosti obsadila v rámci
cieľovej skupiny 12-54 slovenská premiéra akčného kinohitu John Wick 3, ktorá zaznamenala rating
5,3 % a trhový podiel 21,0 %. Konkurenčný film Najväčší showman na TV Joj
zaostal s podielom na trhu 15,1 %. Na
tretej a štvrtej priečke sa umiestnili spravodajské relácie Športové noviny (rating 5,3 % / share 21,0 % v CS 12-54) a Televízne
noviny (rating 5,2 % / share 25,7 % v CS 12-54).
Dáta sú uvedené v meraní
LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA