Sestričky výrazne posilnili
a opäť ovládli utorkový večer
Najsledovanejším
programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala relácia
Počasie, jednotkami na trhu v čase vysielania boli aj Televízne noviny či
večerná reality šou Farma.
Sestričky si opäť doslova podmanili divákov televízie Markíza a zaznamenali doposiaľ najlepšie výsledky sledovanosti rámci aktuálnej 3. série. Obľúbený seriál z nemocničného prostredia sa v utorok, 15. septembra 2020, stal v oboch hlavných cieľových skupinách jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
V obchodne podstatnej cieľovej
skupine 12-54 dosiahla 3. premiérová epizóda Sestričiek v rámci aktuálnej
sezóny doposiaľ najvyšší rating 8,3 % a
rovnako aj trhový podiel 23,2 %, pričom výrazne porazila programy konkurencie. Film Kniha džungle
zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 16,3 % a seriál
Viera na Jednotke RTVS trhový podiel 9,1 %.
Dramatickú epizódu, v ktorej išlo
sestričke Eme o život, si nenechalo ujsť
celkovo 445-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo predstavuje medzitýždenný nárast sledovanosti o
69-tisíc divákov. Sestričky si obzvlášť obľúbili mladé diváčky vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase
vysielania seriálu zabezpečili trhový
podiel 33,1 %.
Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine
12-54 pripísala rating 5,0 % a trhový
podiel 20,7 %.
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových
skupinách stala relácie Počasie. V
cieľovej skupine 12-54 dosiahlo včerajšie vydanie rating 8,5 % a trhový podiel 27,2 %, aktuálne informácie o počasí
si na Markíze pozrelo 542-tisíc divákov
starších ako 12 rokov.
Vynikajúco sa darilo aj ďalším spravodajským reláciám Televízne noviny (rating 8,1
% / share 29,9 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 6,9 % / share 20,8 % v CS 12-54), ktoré obsadili
tretiu a štvrtú priečku v utorkovom rebríčku sledovanosti.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej
cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 26,0 %) aj v prime-time 19:00-23:00
(share 30,7 %).
Dáta sú uvedené v meraní
LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA