Pondelkový večer ovládla pôvodná
romantická komédia Pani Dokonalá
Televízia Markíza má za sebou mimoriadne úspešný vstup do nového týždňa. Pôvodná romantická komédia Pani Dokonalá sa v pondelok, 25. januára 2021, stala v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa a k obrazovkám dokonca pritiahla ešte viac divákov ako pri svojej nemenej vydarenej premiére v apríli 2018.
Pani Dokonalá dosiahla v cieľovej skupine 12-54 výborný rating 9,7 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 26,5 %. Originálny príbeh lásky v podaní skvelých hercov Michaely Čobejovej a Alexandra Bártu oslovil 429-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Dve najvyššie priečky v pondelkovom rebríčku sledovanosti obsadili večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 11,3 % / share 29,5 % v CS 12-54) a Počasie (rating 10,4 % / share 27,1 % v CS 12-54). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa na Markíze sledovalo 622-tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí 574-tisíc divákov.
Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal skvelý rating 9,3 % ako aj trhový podiel 29,1 %, pričom v rebríčku sledovanosti zo štvrtého miesta predstihol akékoľvek pondelkové programy konkurencie. Ďalšie osudy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si vychutnalo 452-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Suverénnou jednotkou na trhu boli v čase vysielania aj popoludňajšie Prvé Televízne noviny (rating 7,0 % / share 28,0 % v CS 12-54), konkurenčný seriál Modrý kód zaznamenal na TV Joj podiel na trhu iba 7,8 %. Prvý spravodajský súhrn najdôležitejších udalostí dňa si o 17:00 pozrelo 474-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Na obrazovkách televízie Doma zabodovala pravidelná večerná dvojporcia tureckého romantického seriálu Spútaný motýľ (rating 2,0 % / share 5,0 % a rating 1,8 % / share 5,2 %). V širšej cieľovej skupine 12+ si včerajšiu prvú epizódu pozrelo doposiaľ rekordných 174-tisíc divákov a stala sa najsledovanejším pondelkovým programom v rámci ponuky menších staníc.
Svoj doposiaľ najvyšší rating 2,1 % v cieľovej skupine 12-54 dorovnal s druhou včerajšou epizódou aj obľúbený podvečerný seriál Chicago Med. K obrazovkám pritiahol taktiež rekordných 104-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,9 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 32,9 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA