5. 2. 2021

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA



UŽ NEBUDEME TICHO, LEBO TO ŠKODÍ AJ NÁM❗️ Vypätá situácia týkajúca sa vzťahov v koalícii ľuďom žiadnym spôsobom...

Uverejnil používateľ Sme rodina Streda 27. januára 2021



„Súčasné dianie okolo Imreczeho osoby je vecou orgánov činných v trestnom konaní a mne neprislúcha to nijakým spôsobom komentovať.“
Peter Kažimír
 

 


"Dnes som si na RTVS vypočula slová p. Pellegriniho, ktorý sa obul do očkovacej kampane Vakcína je sloboda, do ktorej aj mňa oslovili. Neváhala som ani chvíľu, lebo zaočkovať sa určite chcem. Tým pádom som dala svoje rozhodnutie aj verejne najavo. Pellegrini nás nazval "hviezdičkami", čo pri mojom veku je dosť smiešne a trocha aj za čiarou. Zrejme ma dávno nevidel, keďže v operetách neúčinkujem. Ale čo ma najviac pobúrilo, bolo to, keď tvrdil, že vraj sme za to dostali honorár a boli prednostne zaočkovaní. Je to klamstvo, všetci sme to robili bez nároku za honorár, zaočkovaná tiež nie som, počkám si, kým príde na mňa rad."
Kamila Magálová
 

 "Spolieham sa na rozumnú dohodu v rámci koalície. Keby to malo byť o mne, ja by som to v tejto situácii nerobil. Ja by som sa obával v čase, keď nám výrazne naberá britská mutácia, čokoľvek uvoľňovať. Naschvál nebudem toho súčasťou ani dnes. Chcem, aby to bolo rozhodnutie SaS a Za ľudí, ktorí chcú viac uvoľňovať. Chcem, aby populistické strany, ktoré chcú viac otvárať v čase, keď pribúda britská mutácia, sa pod to podpísali,"
Igor Matovič

„Ústavní soud ztratil zábrany a snaží se ovlivnit politickou situaci v zemi“. 
Andrej Babiš