12. 2. 2021

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA


"Dostal som do vienka najhoršiu krízu od druhej svetovej vojny, akú Slovensko zažíva, a miesto toho, aby sme držali spolu, vám vlastný koaličný partner podráža nohy a desať mesiacov vkuse. To je najhoršie z toho. SaS nemá poriadok vo vlastnej strane, a potom sa chaos prenáša na celé Slovensko.Vďaka COVID automatu budú už všetci vedieť, čo Slovensko čaká a ľudia tak už nebudú musieť nadávať na Matoviča. Krajina nebola ďaleko od blackoutu.“ 
Igor Matovič

" Prokurátori si vegetili na dne, preto bolo potrebné, aby tam prišla zvonku nejaká šťuka. Pozor, platí zákon. Keby starosta nechcel vykonávať rozhodnutia vlády, tak by riskoval kriminál. SaS-ka zase bude robiť to svoje divadielko". 
Igor Matovič

„Áno, pracujeme na tom, aby sme mohli priniesť alternatívu, aby tu bola národná, kresťanská a sociálne orientovaná strana, ktorá bude odborná, slušná a razantná. Mnohokrát som povedal, že stranu musia reprezentovať inteligentní ľudia. Nemusia mať 30 titulov, ale nech sa nesprávajú ako primáti.Tvrdo sme tlačili na to, aby politika mala iný výzor, aby bola kvalitná, aby sme ľuďom ukázali, že nie sme banda primitívov a tupcov, že sme normálni, inteligentní ľudia, ktorým môžu zveriť do rúk riadenie štátu." 
Milan Mazurek
 



"Určite existujú ľudia, ktorí by premiéra robili lepšie ako Igor Matovič. Každý má právo si to o sebe myslieť. Napríklad ja som presvedčený, že aj ja by som to robil lepšie. Lenže mám taký problém - ja resp. naša strana sme dostali vo voľbách 0,14% a on resp. jeho hnutie dostali 25% hlasov. Preto je správne, že nie som premiérom ja, ale on. Kto dnes najviac kňučí, aby premiér odpálil niekde preč? Skrachovaní a neúspešní politici, ktorí sa nedostali do parlamentu a nevedia to prekusnúť a ich priaznivci. Novinári, ktorí sú tak zbabelí, že by chceli ovplyvňovať politiku a roky sa to svojim článkami a na sociálnych sieťach podprahovo snažia robiť, ale gule na to, aby do politiky aktívne vstúpili, nemajú a nikdy mať ani nebudú. Predstavitelia opozície a ich voliči, u ktorých treba mať pre to pochopenie, majú to takpovediac v náplni práce. Niektorí koaliční politici, resp. ich voliči, ktorí sú frustrovaní, že boli vo voľbách prevalcovaní a hrajú dnes druhé-tretie husle. A niektorí ľudia, ktorí radi idú s príťažlivým, valiacim sa hejtom. Keby som bol Matovičom, akože nie som, zvysoka by som sa na nich vykašlal. Zrejme by som sa snažil zlepšiť, zrejme by som viac počúval svoje okolie a skutočných priateľov, ale neustúpil by som tlaku farizejom, čo skrývajú svoje pravé motivácie a ich úmysly vôbec nie sú poctivé, na nich by som sa proste vykašlal. Silní nestroskotajú, aj keď sa plavia v búrke! Len toľko som chcel zo seba dostať, lebo mi to už dlho chodí po rozume a toľko som chcel povedať (napísať) v tento neskorý večer."
Ľubomír Galko